۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۳۱۰۰۴۱

نمازگزاران بحرینی و لبنانی در محکومیت اعدام شیخ نمر تظاهرات کردند

خبرگزاری رسا ـ آحاد مختلف ملت بحرین و لبنان با برگزاری تظاهرات و تجمعاتی اقدام عربستان در اعدام شیخ «نمر باقر النمر» را محکوم کردند.
تظاهرات بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آحاد مختلف ملت بحرین بعد از اقامه نماز جمعه روز گذشته در مناطق مختلف این کشور با برگزاری تظاهراتی اقدام عربستان در اعدام شیخ «نمر باقر النمر» روحانی برجسته شیعه را محکوم کردند.

 

 نمازگزاران بحرینی در مناطق مختلف ضمن محومیت اعدام شیخ نمر از سوی مقامات ریاض و همبستگی منامه با ریاض در این جنایت، تاکید کردند که خون شهید نمر هدر نخواهد رفت و دامن عاملان این جنایت را خواهد گرفت.

 

بحرینی‌ها در حالی در اولین جمعه بعد از اعلام خبر اعدام شیخ نمر تظاهرات کردند که چندی پیش ائتلاف انقلاب 14 فوریه بحرین نیز تحریم کالاهای عربستان سعودی را خواستار شده بود.

 

برخی منابع خبری بحرین از شلیک گازهای اشک آور نظامیان نظام «آل خلیفه» به سوی تظاهرات کنندگان بحرینی خبر دادند.

 

از طرفی دیگر انجمن‌های غیر دولتی لبنان در شهر «صور» نیز بعد از ظهر روز گذشته با برگزاری تجمعی جنایت اعدام شیخ نمر را محکوم کردند.

 

بر اساس این گزارش در تجمعی که به منظور همبستگی با شهید نمر در مقابل ساختمان صلیب سرخ در شهر صور برگزار شد، بسیاری از شخصیت‌های فرهنگی، اجتماعی و نمایندگان گروه‌های فلسطینی در لبنان حضور داشتند./981/ب103/د

ارسال نظرات