۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۳۱۰۶۸۹
با توجه به مأموریت‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران؛

250 عنوان از کتاب های انتشارات کتاب جمکران بازبینی شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب‌های انتشارات جمکران با توجه به اولویت ها و مأموریت‌های فرهنگی نشر و همچنین میزان استقبال مخاطبان حذف و یا بازبینی می شوند.
انتشارات مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، از نخستین اقداماتی که ساختار مدیریتی جدید کتاب جمکران با خود همراه داشته است، بازنگری در منشورات گذشته این مرکز است.


کتاب جمکران در طول عمر فعالیت فرهنگی خود در حوزه نشر بیش از 500 عنوان کتاب را تولید و منتشر کرده است. طی بررسی های کارشناسانه در حوزه محتوا، ساختار و همچنین بازرگانی، بیش از 200 عنوان از کتاب‌های متعلق به انتشارات از دایره نشر خارج شده و 250 عنوان کتاب توسط کارشناسان حوزوی حوزه نشر مورد بازبینی دقیق قرار گرفته و پیشنهاداتی برای بازنگری محتوایی، تغییرات ساختاری و نحوه عرضه آنها به مخاطب ارائه شده است.


کتاب‌های منتشر شده در این انتشارات عمدتا کتابهایی ارزشمند و مفید هستند، اما بعضی از این کتب در اولویت‌های جدید موسسه نمی‌گنجد و یا مخاطب زیادی ندارد. لذا کتاب‌های جمکران با توجه به اولویت ها و ماموریتهای فرهنگی نشر و همچنین میزان استقبال مخاطبین حذف و یا بازبینی می شود.


عناوین یاد شده به حسب نیاز و میزان استقبال مخاطب در نوبت بازآفرینی قرار می گیرد. در بازبینی محتوایی علاوه بر مولفین صاحب اثر، کارشناسان و موسسات فرهنگی و مذهبی دیگر این مرکز را یاری می‌کنند.


گفتنی است تغییرات ساختاری شامل صفحه آرایی و تغییر جلد این آثار با همکاری موسسه هنر شیعی و توسط بهترین گرافیست های ایران و قم تحت اشراف استاد مسعود نجابتی انجام می گیرد./1323/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات