۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۳۱۰۷۹۶
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

نفوذ در افکار خطرناک ترین نوع نفوذ دشمن است

خبرگزاری رسا ـ جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که دشمن برای نفوذ به کشور راه های گوناگونی در پیش می گیرد، گفت: خطرناک ترین نوع نفوذ دشمن همین نفوذ متافیزیکی و یا همان نفوذ فکری است.
نفوذ آمريکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه کشور، ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان که در حسینیه ثارالله خرم آباد برگزار شد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی مقابل آمریکا ایستاد و مؤلفه‌های ابرقدرتی غرب را در هم شکست.


وی با بیان این که رژیم صهیونیستی، عربستان و ترکیه را از جریان‌های هوادار استکبار عنوان کرد و افزود: امروزه ترس استکبار از این است که حزب‌الله در انگلستان و واشینگتن هم شکل بگیرد.


حجت الاسلام حاجی صادقی با تأکید بر این که مبارزه با استکبار و ایستادگی در برابر آن وظیفه ی ما است، اظهار داشت: امروز جبهه استکبار در برابر انقلاب اسلامی ایران احساس خطر می‌کند.


وی با اشاره به این که امروز استکبار شاهد مرگ تدریجی خودش است، افزود: جبهه استکبار به این باور رسیده است که انقلاب اسلامی ایران یک‌دفعه استکبار را نابود نمی‌کند بلکه آرام آرام او را از صحنه خارج خواهد کرد.


جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه انقلاب اسلامی یادآور شد: فتنه های استکبار برای براندازی جمهوری اسلامی ایران به نتیجه نرسیده است و امروز راه نفوذ را در پیش گرفته است.


وی فتنه 88 را ازجمله فتنه های بزرگ استکبار بیان کرد که با هدف نفوذ و استحاله انقلاب از درون انجام شده بود، افزود: امروز استکبار در تلاش است که از طریق نفوذ داخلی و درون انقلاب مردم ایران را وارد فتنه کند.


وی در ادامه با تأکید بر این که در عرصه انتخابات باید افرادی را برگزینیم که موجب عصبانی شدن آمریکا شوند، گفت: تعبد و تقید به اسلام، تبعیت از ولایت، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن از ویژگی های شاخص مسؤولان نظام و منتخبان مردم است.


جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: داشتن توانمندی نسبت به مسؤولیت محوله، احساس نوکری داشتن نسبت به مردم و از مردم استفاده ابزاری نکردن از دیگر ویژگی‌های افرادی است که در نظام دارای مسؤولیت هستند.


حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به این که برخی مواقع نیز نفوذ استکبار به‌صورت فیزیکی انجام می شود، ادامه داد: در جبهه نفوذ فیزیکی دشمن در تلاش است که از طریق  حضور آدم‌ها در مسؤولیت‌ها در بدنه نظام نفوذ پیدا کند.


وی نفوذ افکار را دومین و خطرناک ترین نوع نفوذ استکبار در کشور ایران بیان کرد و ادامه داد: نفوذ فکری از نوع نفوذ فیزیکی نیز خطرناک تر است.


تبدیل فرصت ها به تهدید هدف دشمن از نفوذ به کشور ایران است
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف از نفوذ فکری را تبدیل فرصت های انقلاب و نظام به تهدیدها عنوان کرد و اظهار داشت: هوشیاری در برابر توطئه های دشمن و نفوذ فکری امری مهم و ضروری است.


وی در ادامه تحریف شخصیت و مکتب امام خمینی(ره)، دوقطبی کردن جامعه، یارگیری و مصادره بیت امام خمینی(ره)، تضعیف و تخریب خاکریزهای مقابله با نفوذ از جمله راهبردهای جبهه استکبار غرب‌گرا در آستانه انتخابات عنوان کرد و گفت: نهادهای انقلابی همچون شورای نگهبان باید تقویت شوند.


حجت الاسلام حاجی صادقی با تأکید بر این که اگر راه امام خمینی(ره) را گم کنیم یا فراموش کنیم، ملت ایران سیلی خواهد خورد، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب کسی است که نتوانست مکتب امام راحل به فراموشی سپرده شود و امروز پیروی از مطالبات رهبری راه مقابله با نفوذ دشمن و گسترش آرمان های امام راحل و انقلاب است.


گفتنی است، در پایان زحمات حجت الاسلام علی‌رضا کرمی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تقدیر و حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان به‌جای ایشان معرفی شد.


لازم به ذکر است، حجت الاسلام کرمی به‌ عنوان معاون تربیت عقیدتی و سیاسی سپاه منصوب شد./9459/202/ب1

ارسال نظرات