۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۳۱۱۲۹۵
امام جمعه شهرستان سراوان:

مقاومت، مؤثرترین راهبرد علیه استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان سراوان گفت: مقاومت مهم‌ترین و مؤثرترین راهبرد علیه استکبار جهانی به رهبری آمریکا است، همان‌طور که امروز می‌بینیم افزون بر جمهوری اسلامی، برخی کشورهای دیگر نیز این راهبرد را در پیش گرفته و استکبار را به چالش کشیده‌اند.
دهقان

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: مقاومت در برابر مشکلات و نیز ایستادگی در مواجهه با ظلم و ستم دشمنان و حرکت کردن در مسیر دستورات خداوند آموزه‌هایی است که از سیره عملی زندگانی ائمه نصیب انسان شده است.

 

وی با بیان اینکه مقاومت، رمز اصلی غلبه بر دشمنان است، افزود: تاریخ نبردهای مسلمانان مملو از نمونه‌های چنین مقاومتی است، که از آن جمله می‌توان به جنگ احد، خیبر، و حتی در عصر معاصر 8 سال دفاع مقدس که در برابر بیشرفته‌ترین ادوات و تجهیزات جنگی و نظامی دشمن جوانان با ایمان و با تقوای  ایران در جبهه‌ها پیروز شدند، اشاره کرد.

 

حجت‌الاسلام دهقان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: رفتار و کردار دولتمردان امریکایی خشونت‌طلبی و منفعت‌طلبی است؛ آمریکا به دنبال شنیدن حرف منطقی با ما نیست، بلکه اهدافی شوم از نزدیک شدن به ما دنبال می‌کنند.

 

وی همچنین بیان کرد: دشمنان می‌خواهند ابر قدرتی خود را در جهان  نشان دهند، رعب و وحشت برای تمام جهان ایجاد کنند و بیداری اسلامی را خاموش سازند، می‌خواهند کشوری در مقابل آمریکا حرکت نکند و همه پیرو و مرید مسلک آن‌ها باشند.

 

امام جمعه سراوان افزود: مقاومت مهم‌ترین و مؤثرترین راهبرد علیه استکبار جهانی به رهبری آمریکا است، همان‌طور که امروز می‌بینیم علاوه بر جمهوری اسلامی، برخی کشورهای دیگر نیز این راهبرد را در پیش گرفته و استکبار را به چالش کشیده‌اند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی سراوان در پایان عنوان کرد: مسلمانان باید در برابر احکام الهی قوی و محکم باشند، و در مسیر حقیقت، تردید به دل راه ندهند، چنان که دنیا می‌داند ایران اسلامی برای دیگر کشورهای اسلامی الگو است زیرا بر مبنای اسلام مقاومت پایدار ماند./831/303/ب3

ارسال نظرات