۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۳۱۲۱۵۲
فرمانده سپاه امام رضا:

امروز سربازان انقلاب پای خیمه معاویه زمان رسیده اند/ دشمن درصدد نفوذ و اشعث گیری از درون جبهه حق است

خبرگزاری رسا ـ نظری ضمن تطبیق شرایط کنونی انقلاب و آمریکا با وضعیت جنگ صفین است، گفت: امروز که انقلاب و سربازان آن پای عمود خیمه معاویه زمان رسیده اند، جبهه باطل اقسام فریب ها را با عناوینی همچون مذاکره بر سر نیزه می کند و سخت درصدد نفوذ و اشعث گیری از درون جبهه حق است.
فرمانده سپاه امام رضا(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) امشب در یادواره شهید رستمی(بنیانگذار سپاه پاسداران در خراسان) در محل فرهنگسرای غدیر، اسارت و زبونی سربازان آمریکایی مقابل سربازان انقلاب اسلامی را صحنه ای الهی و خدایی توصیف و اظهار کرد: در مقاطعی، صحنه هایی رقم می خورد که در حرکت انقلاب و روشنگری آن میان جوامع بشری نقش کلیدی دارد، چنان که می بینیم هر چند وقت یک بار دست خدا از آستین سلحشوران و جان برکفان ایثارگر این مرز و بوم بیرون آمده و یقه استکبار را می گیرد.


وی گفت: حکایت انقلاب و آمریکا در شرایط فعلی، همان حکایت صفین است؛ امروز که انقلاب و سربازان آن پای عمود خیمه معاویه زمان رسیده اند، جبهه باطل هر چند وقت اقسام فریب ها را با عناوینی همچون دلسوزی، مذاکره و غیره بر سر نیزه می کند و سخت درصدد نفوذ و اشعث گیری از درون جبهه حق است.


نظری افزود: از سوی دیگر، یاران و دلبستگان باطل به عنوان اشعث های زمان در داخل جبهه حق همان حرف هایی را می زنند که معاویه می خواهد و هرگز با مسیر و معیار شهادت سازگاری ندارد بنابراین باید هشیارانه عمل کنیم.


جریان باطل می خواهد حساسیت ملت نسبت به استکبارستیزی را کاهش دهند/متأسفیم که عده ای در داخل مبارزه با آمریکا را خشونت می خوانند

وی تصریح کرد: جریان باطل می خواهد حساسیت ما را نسبت به معاویه زمان یعنی آمریکا سست کند چرا که می داند نتیجه این حساسیت، اضمحلال آمریکا است و ما متأسفیم که برخی در درون کشور، مبارزه ملت با آمریکا و استکبار را مشاجره میان دو کشور تلقی می کنند.


فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: این افراد مقاومت مردم را که در تداوم راه شهدا است، خشونت و ایستادگی مردم مقابل جبهه کفر را، تندروی و افراط معرفی می کنند و آنقدر در موضع گیری خود علیه مبارزه با آمریکا افراط می کنند که امام جامعه شخصا مجبور به دفاع از این نیروهای انقلابی که در خط مقدم مبارزه هستند، می شود.


از اثرات خون شهید، زدودن گرد و غبار از چهره حق و افشای ماهیت باطل است
وی با بیان این که شأن افشایی از شؤون متعددی است که شهدا دارا هستند، اظهار کرد: در فراز و نشیب های دنیا مواقعی اتفاق می افتد که جبهه کفر برای فریب فطرت های پاک و ممانعت از حق طلبی آن ها، نیرنگ پوشش لباس حق بر قامت باطل را در دستور کار قرار می دهد تا حق را اشتباه جلوه دهد.

نظری افزود: از اثرات خون شهید، زدودن این پوشش فریبنده باطل و افشای باطل و معرفی آن آنگونه که هست و زدودن گرد و غبار از چهره حق است که صحنه برجسته این شأن در کربلا آشکار است؛ اگر خون امام حسین(ع) و یارانشان بر زمین نمی ریخت، محال بود مردم ماهیت واقعی معاویه و یزید را بشناسند و حقیقت اسلام ناب برایشان روشن شود.


فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان این که این نیرنگ در طول تاریخ تاکنون همواره وجود داشته و دارد، تصریح کرد: ما دائم نیاز به شهادت و شهید و ادامه این راه و حفظ و حراست از آن داریم چرا که اگر خط شهادت گم شود نباید توقع داشت حق و باطل از هم قابل تشخیص باشند؛ تأکید بر فرهنگ شهادت در تشیع نیز از همین بابت است.


امت اسلام دریافته تنها راه نجات از تزویر جبهه کفر، تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت است
وی ادامه داد: گستردگی این خوان نعمت منحصر به کشور ما نیست؛ امروز شاهد هستیم نعمت شهادت میان جوامع اسلامی در اوج خود قرار دارد و ملل اسلامی دریافته اند که اگر می خواهند خود را از تزویر جبهه کفر نجات دهند، تنها راهش تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت است؛ جبهه مقاومت شیعه و سنی این پیام انقلاب را که در واقع برگرفته از متن اسلام ناب است دریافته است.


نظری، فرهنگ ایثار و شهادت را افشاکننده ماهیت آمریکا به عنوان سردمدار جبهه کفر دانست و افزود: در جنگ میان دنیای اسلام و دنیای کفر، برتری از آن اسلام است.


عده ای حاضر نیستند حتی به آمریکا اخم کنند
فرمانده سپاه امام رضا(ع)، با بیان این که همه مقاطع تاریخ سرشار از فریب و فریب کاری تاکتیک های دشمن و ایادی او است، افزود: امام جامعه می فرماید ما حداقل نتیجه را از مذاکرات گرفته ایم اما برخی می گویند حداکثر نتیجه را گرفته ایم. این با کدام منطق ولایی سازگاری دارد؟.


وی اضافه کرد: امام جامعه مکرر هشدار می دهد اگر از سوی دشمنان دستی به سمت شما دراز شد در دل این دست مخملی، پنجه تیزی شما را نشانه رفته است. مراقب باشید چهره وقیح باطل را بزک نکنید.ما نباید شعار مرگ بر آمریکا را که اعلام برائت از جبهه کفر است فراموش کنیم و رمز موفقیت ما در گرو این شعار است، با این وجود، عده ای حاضر نیستند حتی به امریکا اخم کنند.


وجود روحیه انقلابی و استکبارستیزی در مجلس آینده، آخرین ضربه را بر معاویه زمان وارد می کند
نظری با اشاره به صحنه بسیار حساس انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: دشمن سخت طمع کرده و با همه امکانات خود برای تصرف مراکز تصمیم گیری نظام به میدان آمده است.


وی با بیان این که مجلس آینده حساسیت خاصی دارد و آنچه درباره آن مهم است، روحیه استکبارستیزی و ضدآمریکایی و انقلاب است، یادآور شد: اگر به برکت خون شهدا چنین مجلسی رقم خورد، استکبار جهانی به عنوان معاویه زمان، آخرین ضربه را نیز از سوی جبهه حق خورده است در غیر این صورت باید منتظر گرفتاری ها و وقایع ناگوار بود.


فرمانده سپاه امام رضا(ع) همچنین با اشاره به ویژگی های شخصیتی و هوش و استعداد ویژه شهید رستمی به نقل از شهید شوشتری، گفت: شهید رستمی یک استعداد خاص بود؛ اگر زنده می ماند و دست تقدیر او را از ما نمی گرفت، قطعا از فرماندهان عالی رتبه دفاع مقدس می شد. البته قرائن و شواهد باقیمانده از شهید این نیز مؤید این مدعی است./930/202/ب1

ارسال نظرات