۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۳۱۴۸۲۲
فرمانده سپاه عاشورا:

عدم بصیرت و غفلت عامل پشیمانی خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ سردار کریمیان با بیان این‌که عدم بصیرت و غفلت عامل پیشمانی در آینده خواهد شد، گفت: تخریب شورای نگهبان با اهداف از پیش تعیین شده صورت می گیرد.
سردار کريميان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا امروز در جمع بسیجیان سپاه ناحیه غدیر تبریز، انقلاب اسلامی را برگرفته از نهضت عاشورا دانست و اظهار داشت: آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب عاشورا و حضرت سیدالشهدا(ع) بوده است.

 


وی با ارزشمند خواندن حرکت حضرت زینب(س) در واقعه عاشورا خاطرنشان کرد: اگر حضرت زینب(س) نبود دین اسلام به فراموشی سپرده می شد و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نیز در این راستا انجام می گیرد چراکه شهدا با لبیک گویی به امام راحل و پیروی از ولی فقیه زمان خویش عامل ماندگاری نظام جمهوری اسلامی شده اند.

 


فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص علت دشمنی آمریکا و غرب با انقلاب اسلامی ایران، گفت: دشمنی امریکا نشان دهنده این است که نظام جمهوری اسلامی ایران در مسیر و هدف خود که همان شعار «نه شرقی و نه غربی است» حرکت می کند.

 


سردار کریمیان با اشاره به این‌که امروز حضور فعالانه در خاکریز و جبهه نرم به مراتب سخت تر از مقابله با دشمنان در جنگ سخت است، تصریح کرد: بصیرت، تیز هوشی و عدم غفلت بسیجیان و جوانان در عرصه جنگ نرم ضرورتی است که نباید فراموش شود.

 


وی هدف دشمن در راه اندازی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را کشاندن جوانان به ابتذال و از بین بردن هویت دینی و فرهنگی جوانان دانست و افزود: بصیرت و ولایت‌مداری موجب شکست دشمنان در این عرصه خواهد شد، از این رو باید در مسیر تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب حرکت کرد.

 


فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به انتخابات و اهداف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: نفوذ نفرات دست پرورده با تفکرات غربی به مجلس و حمایت تبلیغاتی در عرصه های فضای مجازی از جمله اهداف و توطئه های دشمنان نظام اسلامی ایران و استکبار جهانی در عصر حاضر است.

 


سردار کریمیان با بیان این‌که تخریب شورای نگهبان با اهداف از پیش تعیین شده صورت می گیرد، گفت: عدم بصیرت و غفلت عامل پشیمانی در آینده خواهد شد، بنابراین باید با انتخاب افراد اصلح و دین مدار و پیرو ولایت حرکت رو به پیشرفت و اقتدار هموار خواهیم ساخت./935/202/ب1

ارسال نظرات