۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۳۱۵۰۷۵
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

انقلاب اسلامی با تکیه بر رهبری دینی، ابهت ابرقدرت‌ها را درهم شکست

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ملت ایران با انقلاب خود، راه عزت را در پیش گرفت، گفت: انقلاب اسلامی مظهر مقابله با استکبار است که با تکیه بر رهبری دینی و پشتیبانی مردمی، ابهت ابرقدرت‌ها را درهم شکست.
سليماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز، 17 بهمن در نشست شورای اداری استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی مظهر مقابله با استکبار است که با تکیه بر رهبری دینی و پشتیبانی مردمی، ابهت ابرقدرت‌ها را درهم شکست.


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: ملت ایران با تکیه بر آموزه‌ها و آرمان‌های اسلامی و رهبری‌های امام راحل(ره)، راه استقلال و عزت را در پیش گرفته و دست بیگانگان را برای همیشه از میهن اسلامی کوتاه کردند.


وی افزود: انقلاب ما می‌خواهد اسلام ناب محمدی را به همه جهان معرفی کند و ملت‌های دنیا را برای مقابله با استکبار آماده کند، به همین دلیل است که دنیای استکبار تلاش می‌کند تا نامی از اسلام حقیقی نماند.


آیت‌الله سلیمانی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، عنوان کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن و بعد از آن در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، دلبستگی خود به انقلاب را به رخ جهانیان کشیده و دشمن را امجبور به عقب‌نشینی خواهند کرد.


علی اوسط هاشمی، استاندار سیستان وبلوچستان نیز در این مراسم بیان کرد: امروز فصل برداشت از بذرهای انقلاب است؛ ملت شریف ایران 37 سال از انقلاب خود صیانت کرده‌اند و در حال حاضر از برکات آن بهره‌مند می‌شوند.


استاندار سیستان وبلوچستان با بیان اینکه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، وحدت ملت است، اظهار کرد: آرمان‌های انقلاب، برخاسته از آموزه‌های دین و مطابق با روح و فطرت انسان بود؛ به همین دلیل توانست اقشار و گروه‌های مختلف مردمی را در یک صف و زیر یک پرچم بسیج کند./831/202/ب1

ارسال نظرات