۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۳۱۵۵۴۸

مراسم افتتاحیه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران ارشد دستگاه های اداری کرمان افتتاح شد.
حجت الاسلام عرب پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در آیین افتتاح اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان  حجت الاسلام مهدی عرب پور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امیدواریم به برکت خون پاک و مطهر شهیدان که در راه پیروزی انقلاب ریخته شد، خداوند به همه ما توفیق پیروی از خط امام و تبعیت از مقام معظم رهبری را بدهد.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان، افزود: اداره تبلیغات اسلامی که در اوایل بهار سال 61 در کرمان شروع به کار کرد و تا سال 93 در بعضی از شهرستان ها از جمله مرکز استان فاقد دفتر بود.


حجت الاسلام عرب پور ادامه داد: در اوایل سال 94 طی ابلاغیه ای از طرف سازمان مقرر شد اداره تبلیغات شهر کرمان نیز تاسیس شود.


وی اظهار داشت: استان کرمان بزرگ ترین استان در کشور است که دارای 5 بخش است و مختصات ویژه ای دارد.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: در استان  کرمان تنها  14 دفتر رسمی داریم در حالی که ما با کمبود 10 دفتردیگر مواجهیم، ما معتقد هستیم هر چه به مناطق جنوبی و شرقی استان می رویم اعتقاداتمان بر این کار استوار تر می شود.

 

حجت الاسلام عرب پور در بخش دیگری ا ز سخنانش خاطرنشان کرد: در سال گذشته بودجه این کار برای ما فراهم شد و 200 متر ساختمان را برای این کار پیش بینی کردیم که با کمک و تلاش نیروهای بومی با توجه به صرفه جویی های انجام شده توانستیم در مناطق دور افتاده شهرستان نیز خدماتی انجام دهیم.


در ادامه این مراسم حجت الاسلام علی جلالی رییس تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان نیز، گفت: در این شهرستان 350 هیأت مذهبی فعالیت می کنند و همچنین 300 مسجد، 30 مدرسه قرآنی، 15 خانه قرآنی شهری و 15 خانه قرآنی روستایی وجود دارد.


وی همچنین بیان داشت: اندیشه ناب اسلام در همه دنیا و ترویج اخلاق اسلامی در بین مردم  وجود دارد و رشد فرهنگی این اداره با توکل بر خدا و دعای خیر مقام معظم رهبری پیش می رود.


همچنین در این مراسم توحیدی فرماندار کرمان بیان کرد: یکی از نواقص و ضعف‌ها در استان ما این است که در مرکز استان ادارات استانی و ادارات شهرستانی وجود ندارد که پاسخ گو به مشکلات مردم باشند.


توحیدی ادامه داد: ما انتظارمان از همه مردم این است تا در یوم الله دهه فجر که پیش رو داریم حضور پر رنگی داشته باشند؛ از این رو مردم کرمان در همه صحنه های انقلاب نقش داشتند قطعا در این مرحله نیز حضور پرافتخاری خواهند داشت؛ باید توطئه هایی که علیه انقلاب اسلامی می شود را خنثی کنیم تا بستر حضور برای مردم فراهم شود.


فرماندار کرمان یادآور شد: حضور گسترده مردم در انتخابات نماد جمهوری اسلامی است بنابراین مردم در 7 اسفند آنچنان حضور با شکوهی داشته باشند که خون شهدا را حفظ کنیم و به جهانیان نیز ثابت کنیم که دشمن نمی تواند به انقلاب ما ضربه ای وارد کند.


گفتنی است، در این مراسم حجت الاسلام قاسمی زاده امام جمعه موقت کرمان، رزم حسینی استاندار ، توحیدی فرماندار کرمان، حجت الاسلام نوری زاده مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور و پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند./972/202/ب1

ارسال نظرات