۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۳۱۵۵۸۳
معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات:

عالم دینی در جبهه فرهنگی سرباز خدا است

خبرگزاری رسا ـ معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات گفت: ما در حوزه سازمان تبلیغات اسلامی کارهایی که انجام می دهیم باید متناسب با اسلام باشند و بهترین گویندگان عالم، مبلغان دینی هستند که باید تبلیغ دین را قدر بدانند و در جبهه فرهنگی نیز سرباز خداوند باشند.
فرهنگ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام ناصرالدین نوری زاده معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات در آیین افتتاح  اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان، گفت: افتتاح اداره تبلیغات شهرستان کرمان را به فال نیک می گیریم.


وی در ادامه با اشاره به سفر شهید مطهری به پاریس و دیدار با امام خمینی یادآور شد: از شهید مطهری پرسیدند شما امام را چه طور دیده اید، شهید مطهری پاسخ داد من چهار چیز از امام دیده ام اعتقاد به خدایش، قومش، راهش و هدفش؛ که همه این ها در شکل گیری انقلاب نقش داشتند.


حجت الاسلام نوری زاده تاکید کرد: ما در حوزه سازمان تبلیغات اسلامی کارهایی که انجام می دهیم باید متناسب با اسلام باشند و بهترین گویندگان عالم، مبلغان دینی هستند که باید تبلیغ دین را قدر بدانند و در جبهه فرهنگی نیز سرباز خداوند باشند.


معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات بیان داشت: انقلاب ما، انقلاب فرهنگی است؛ از این رو در بحث فرهنگ آن چیزی که مهم است مدیریت فرهنگی است، یکی از ظرفیت های مهم حضور مقام معظم رهبری مدیرت فرهنگی است که بسیار مهم است.


وی اذعان کرد: در حوزه های متنوع فرهنگی فعالیت های زیادی انجام می شود از جمله، در مناسبت های فرهنگی پنج هزار مبلغ را در سراسر کشور سازمان دهی می کنند، 91 هزار هیات مذهبی، در حوزه های هنری مدارس صدرا، در بحث آموزش و پرورش پژوهشکده باقر العلوم و گفتمان دینی در کل کشور در مدارس انجام وظیفه می کنند.


حجت الاسلام نوری زاده  در پایان  گفت: ما با قله های فرهنگی خیلی فاصله داریم، باید در همه جبهه ها دست به دست هم دهیم تا در حوزه خانواده و جوانان و انقلاب و ارزش های دفاع مقدس به ما توفیق بدهد تا بتوانیم انجام وظیفه کنیم./972/202/ب1

ارسال نظرات