۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۳۱۵۹۳۵

فلسطینیان ساکن اروپا خواستار حمایت از ملت فلسطین شدند

خبرگزاری رسا ـ فلسطینیان ساکن اروپا خواستار گسترش همبستگی محافل عربی و بین المللی با ملت فلسطین شدند.
فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مازن کحیل، رییس شورای مناسبات اروپایی فلسطینی تاکید کرد که از اتحادیه اروپا و آزادگان جهان می خواهیم از ملت فلسطین حمایت کنند، ملتی که آماج جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی قرار گرفته است.

 

کحیل افزود: ما از پارلمان اروپا و حامیان آزادی بیان می خواهیم در کنار این خبرنگار اسیر بایستند که از 75 روز پیش در اعتراض به بازداشت موقتش دست به اعتصاب غذا زده است و به همین خاطر حالش هر روز بدتر و وخیم تر می شود.

 

وی یادآور شد که اقدام ارتش رژیم صهیونیستی به بازداشت خبرنگاران فلسطینی نشانگر تلاش این رژیم در راستای سرپوش گذاشتن بر جنایاتش علیه ملت فلسطین و مانع از نقش آفرینی فعالان عرصه رسانه در زمینه افشای تجاوزات هولناک اشغالگران صهیونیست است.

 

از سوی دیگر، سهیل ابوشماله، رییس جامعه فلسطینیان آلمان تاکید کرد که کودکان فلسطینی نیازمند حمایت های جدی سازمان ملل و نهادهای بین المللی متولی امور کودکان است.

 

ابوشماله هشدار داد که جنایات اشغالگران صهیونیست بر وضعیت روحی و روانی کودکان فلسطینی تاثیر منفی می گذارد. 

 

وی جهانیان را مسؤول نجات جان محمد القیق خواند و از دولت آلمان و دیگر دولت های اروپایی خواست تا رژیم صهیونیستی را جهت پایان بخشیدن به بازداشت موقت فلسطینیان و خاتمه بخشیدن به این گونه رفتارهای غیرانسانی تحت فشار قرار دهند./994/ب102/د

ارسال نظرات