۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۱۷۶۳۴
سردار حسینی:

حوزه‌های علمیه نیازمندی‌های فقهی پلیس را پاسخگو باشند

خبرگزاری رسا ـ یکی از فرماندهان نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی در برخورد با آسیب های اجتماعی، اجرای وظایف اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر نیازمند همراهی تئوری و بحث های علمی حوزه های علمیه است.
ديدار وزير کشور و فرماندهان نيروي انتظامي با رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حسینی از فرماندهان نیروی انتظامی با اشاره به گستردگی فعالیت‌های نیروی انتظامی در عرصه های مختلف اجتماعی، گفت: نیروی انتظامی در برخورد با آسیب های اجتماعی، اجرای وظایف اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر نیازمند همراهی تئوری و بحث های علمی حوزه های علمیه است.

 

وی با تاکید بر ضرورت مراجعه به منشور امام، ابراز داشت: نیروی انتظامی از جمله مجموعه هایی است که در رابطه با فقه بسیار نیازمند مساعدت فقهای حوزه علمیه است.

 

سردار حسینی با تاکید بر شکل گیری پلیس های تخصصی در نیروی انتظامی، ابراز داشت: حوزه های علمیه باید وظیفه خود بدانند که نیازمندی های فقهی پلیس را جواب گو باشند.


وی با اشاره به این کلام مقام معظم رهبری آبروی نیروی انتظامی را آبروی نظام و آبروی نظام را آبروی نیروی انتظامی عنوان کرده‌اند، ابراز داشت: حوزه های علمیه و علما با پاسخ گویی به نیاز های فقه پلیس بر آبروی نظام اسلامی بیافزایند./929/
 د103/ی 

 

 

 

ارسال نظرات