۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۳۱۷۹۶۶
از سوی آستان قدس رضوی منتشر شد؛

نظر مراجع عظام درباره ولایت فقیه در مجموعه کتاب «رهیافت»

خبرگزاری رسا ـ مدیریت فرهنگی آستان قدس رضوی، تازه‌ترین مجموعه کتاب‌های اعتقادی خود با موضوع نظر مراجع عظام درباره ولایت فقیه را در مجموعه پنج جلدی «رهیافت» منتشر کرد.
نظرمراجع درباره ولايت فقيه در مجموعه رهيافت

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، با توجه به این که مبلغان دینی برای پاسداری از حریم عقیدتی شیعه و پاسخگویی به شبهات، نیازمند ارائه مبانی فکری م منطبق با فضای فکری مخاطبان خود هستند، مدیریت فرهنگی آستان قدس رضوی در راستای نشر معارف دینی و رضوی و بصیرت افزایی، وظیفه تولید محصولات فرهنگی برای عموم زائران، مبلغان و نخبگان دینی را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است که تاکنون 25 شماره از مجموعه کتاب‌های رهیافت تولید شده که به موضوعات مختلفی همچون معرفتی، فقهی، روانشناسی، اعتقادی و تربیتی اختصاص دارد،

در این مجموعه پنج جلدی تلاش شده گفته‌های مراجع عظام و علمای معاصر درباره مباحث ولایت فقیه گردآوری، دسته بندی و موضوع گذاری شود، به گونه‌ای که به بهترین وجه بتوان از آن استفاده کرد.

دین و سیاست، تعریف ولایت، ادله اثبات ولایت، شبهات رایج در امر ولایت فقیه و تطبیق ویژگی های روایی ولی فقیه از موضوعاتی است که در 5 جلد این مجموعه به آن پرداخته شده است.

این مجموعه که به منظور زدودن شبهات، افزایش بصیرت و تداوم در مسیر مستقیم ولایت تولید و در اختیار اساتید و مبلغان اداره پاسخگویی به سوالات دینی قرار گرفته، به همت حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا طاهری؛ پژوهشگر و استاد حوزه و دانشگاه تنظیم و تالیف شده است./1308/د102/ق

منبع: روابط عمومی آستان قدس رضوی

ارسال نظرات