۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۳۱۸۰۵۲
امام جمعه همدان مطرح کرد؛

لزوم هوشیاری مردم نسبت به فتنه انگیزی رسانه های معاند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طه محمدی ضمن محکوم کردن دخالت برخی رسانه های بیگانه و شبکه های ماهواره ای در امور داخلی کشور و انتخابات، گفت: برخی شبکه های ماهواره ای معاند با انتشار لیست هایی در پی متشنج کردن و ایجاد اختلاف و تفرقه در نظام اسلامی هستند و هوشیاری همه اقشار جامعه اسلامی را طلب می کند.
آيت الله طه محمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ که با حضور نامزدهای خبرگان در استان همدان در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه، اظهار داشت: همه مردم باید با حضور خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی جواب یاوه گویی های غرب را بدهند.

 

وی در ادامه به فلسفه مجلس خبرگان اشاره کرد و افزود: مجلس خبرگان ماهیتا با مجلس شورای اسلامی از حیث ماموریت متفاوت است چراکه در مجلس شورای اسلامی افراد باید با پیگیری و بررسی های خود نسبت به قانون گذاری در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی اقدام کنند.

 

امام جمعه استان همدان ابراز داشت: خبرگان رهبری در مرحله نخست باید نسبت به رهبر جامعه نظارت داشته باشد و در مرحله دوم رهبر جامعه بر اساس حرکت در چارچوب تقوای الهی و قانون اساسی بسنجند و اگر در چارچوب تقوا و قانون اساسی حرکت نکند او را عزل کنند.

 

وی به زعامت رهبر معظم انقلاب در طول 27 سال گذشته اشاره کرد و گفت: 27 سال است که سکان انقلاب به دست رهبر معظم انقلاب است و ایشان با همه نشیب و فرازها و فتنه های داخلی و خارجی توانسته است انقلاب اسلامی را به سلامت از این دریای پر تلاطم عبور دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان تکلیف رهبری جامعه را امری سنگین توصیف کرد و گفت: مسأله رهبری، امانتی است که هرکسی از عهده نگهداری از آن بر نمی آید و چنانکه مشهود است رهبری ایشان مورد تایید همه جهانیان اعم از دوست و دوشمن در داخل و خارج است.

 

وی با بیان اینکه مطرح کردن مسأله شورایی شدن رهبری از سوی برخی از افراد در جامعه به صلاح نیست، گفت: شورایی شدن رهبری از حیث عقلی، شرعی و منطقی امری باطل و اجرایی نشدن آن نیز امری واضح است چراکه مدیریت جامعه و تصمیم گیری در امور مهم تنها باید به دست یک نفر باشد و قبای رهبری برای یک نفر دوخته شده است.

 

آیت الله طه محمدی ضمن محکوم کردن دخالت برخی رسانه های بیگانه و شبکه های ماهواره ای در امور داخلی کشور و انتخابات اظهار داشت: برخی شبکه های ماهواره ای معاند با انتشار لیست هایی در پی متشنج کردن و ایجاد اختلاف و تفرقه در نظام اسلامی هستند و هوشیاری همه اقشار جامعه اسلامی را طلب می کند.

 

وی در پایان ضمن تاکید بر حضور همه اقشار در انتخابات هفتم اسفندماه گفت: حضور همه افراد جامعه در انتخابات سرنوشت ساز هفتم اسفند افزون بر آنکه می تواند مجلسی پویا، متعهد و انقلابی را در پی داشته باشد سبب مأیوس شدن دشمنان کوردل نظام اسلامی در داخل و خارج از کشور می شود./979/202/ب1

ارسال نظرات