۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۳۱۸۰۹۵

آیت الله حکیم حمله تروریستی به منطقه زینبیه را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ دفتر یکی از مراجع تقلید نجف طی پیامی حمله تروریستی به منطقه حضرت زینب (س) در سوریه را به شدت محکوم کرد.
حضرت آيت الله سيد محمد سعيد حکيم از مراجع تقليد نجف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، دفتر حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم در سوریه امروز طی پیامی انفجار تروریستی منطقه حضرت زینب (س) در این کشور را محکوم کرد.


در این پیام آمده است: این انفجار تروریستی وحشیانه را که موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از افراد بی گناه در منطقه حضرت زینب (س) شده است را به شدت محکوم می کنیم.


دفتر حضرت آیت الله حکیم افزود: از خداوند متعال شفای عاجل برای مجروحان، افزایش درجات شهدا و صبر را برای خانواده‎ها آنان مسالت داریم.


در این پیام نوشته شده است: مراکز و اشخاص مختلف این حادثه غمبار را محکوم کنند تا دیگر شاهد چنین اقدام‎های جنایتکارانه ای نباشیم.


دفتر این مرجع تقلید جریان تروریستی را مفسد فی الارض دانست و تصریح کرد: مجامع بین المللی مسؤول مبارزه با افکار جریان‎های تکفیری، افراط‎گرایان و حامیان آنان هستند. تروریسم جهانی امنیت و سلامت جامعه‎ را در همه کشورها به خطر انداخته است.


گفتنی است که بر اساس آخرین آمار اعلام شده از قربانیان حملات تروریستی عصر روز گذشته به این منطقه، 83 نفر شهید و بیش از 200 نفر مجروح شدند.


تروریست‌ها در این حملات با استفاده از یک خودروی بمب‎گذاری شده و دو کمربند انفجاری در خیابانهای التین و فاطمیه، ده ها تن را به شهادت رساندند.


روز گذشته همچنین 2 انفجار تروریستی در تقاطع الزهراء در شهر حمص (مرکز سوریه) روی داد که بر اثر آن 48 نفر شهید و 30 نفر مجروح شدند. تروریستها در این حمله ایستگاه اتوبوس دانشجویان را هدف قرار دادند.


گروه تروریستی داعش مسؤولیت این انفجارها را برعهده گرفت./994/ب902/د

ارسال نظرات