۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۳۱۸۴۹۱
آیت الله طبرسی:

ملت ایران با انتخاب اصلح نقشه انگلیس خبیث را خنثی خواهند کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر بصیرت مردم در انتخابات پیش رو، گفت: مردم انقلابی و علوی ایران اسلامی با بصیرت، همدلی و وحدت حول ولایت، نقشه انگلیس خبیث را نقش بر آب می‌کنند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار جمعی از مبلغان مرکز استان، گفت: وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا(س)، علت آفرینش جهان، آدم و آدمیان است، اگر ایشان نبودند انبیا و اولیا، صدیقین و شهدا، ملک و ملکوت، زمین‌ها و آسمان‌ها، نار و نور، بهشت و دوزخ و سایر مخلوقات جهان به وجود نمی‌آمدند.

 

وی با اشاره به نزول سوره کوثر در شأن حضرت زهرا(س)، افزود: تاریخ تقابل کوثر و ابتر است، اکنون آل‌سعود مصداق ابتر و جریان مقاومت اسلامی هم‌چون زکزاکی و شیخ نمر‌ها مصداق کوثرند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که کوثر انقلاب اسلامی ایران، ولایت فقیه است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با درایت، علم و سیاست خود در برابر تمام دشمنان ابتر ایستاد تا استکبار ناکام بماند.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به در پیش بودن انتخابات هفتم اسفند، خاطرنشان کرد: 22 بهمن امسال نشانه بصیرت ملت انقلابی ایران بود و از حضور آحاد ملت در این جشن ملی سپاسگزاریم و مردم با امتداد این شور تا هفتم اسفند برنامه های دشمن را ابتر می‌کنند.

 

کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از مازندران با تاکید بر اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: مؤمنان درس ولایت‌پذیری را از حضرت زهرا(س) آموختند و گوش به فرمان امام خود هستند و امروز مردم ولایت مدار کشورمان نیز با توجه کنند که مقام معظم رهبری چه مسیری را در انتخابات تعیین کرده اند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تأکید کرد و گفت: باید به فرمان رهبری و عکس خواسته‌های دشمن عمل کرد و آنها را ناامید کنیم.

 

آیت الله طبرسی با بین این که شبکه لجن‌پراکن انگلیسی، معاندین و ضد انقلاب در راستای پروژه نفوذ این گونه القا می‌کنند که به ولایت‌مدارانی هم‌چون آیت‌الله جنتی، آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح رای ندهید، بیان داشت: ملت ایران نیاز به این نسخه ها ندارند، همه هدف این رسانه ها تضعیف ارکان انقلاب، ستون‌ها نظام، عمارهای ولایت و کسانی که در برابر فتنه‌گران در سال 88 ایستاده‌اند، است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر بصیرت مردم، در انتخابات پیش روی اظهار داشت: مردم انقلابی و علوی ایران اسلامی با بصیرت، همدلی و وحدت حول ولایت، نقشه انگلیس خبیث را نقش بر آب می‌کنند.

 

وی با اشاره به ناکامی دشمنان در عرصه ها و صحنه های مختلف گفت: ملت در روز هفتم اسفند بینی دستگاه لجن‌پراکنی بی‌بی‌سی و همه بد‌خواهان را به خاک می‌مالند و قطعا به همه عمارهای انقلاب که مورد تایید رهبری هستند و عاشق آرمان‌های انقلاب و امام راحل رای قاطع خواهند داد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی دل امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا را شاد خواهد کرد، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات از اهمیت دو چندانی برخوردار است که می تواند جایگاه نظام را در عرصه جهانی تقویت کند.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا مردم را از حضور در پای صندوق های رأی منصرف کند، بیان داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات دشمن را عصبانی می کند و به همین دلیل از هر فرصتی برای کمرنگ کردن حضور مردم استفاده می کند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که نگاه همه دنیا به این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی  دوخته شده است، تصریح کرد: همان طور که حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن برای دنیا پیام داشت، انتخابات هفتم اسفند ماه نیز می تواند پیام مهمی را به دنیا مخابره کند.

 

امام جمعه ساری با بیان این که باید همه گروه های مختلف زمینه حضور در انتخابات را داشته باشند، ادامه داد: باید انتخابات هرچه پرشورتر برگزار شود و حضور گروه های مختلف در این عرصه به نفع نظام است و باید حضور حداکثری در این انتخابات مرود توجه ویژه باشد./950/202/ب1

ارسال نظرات