۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۳۱۹۴۵۴
مدیر حوزه علمیه مازندران:

حضور حداکثری مردم در انتخابات توطئه نفوذ دشمن را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات هفتم اسفند وظیفه مسؤولان و کارگزاران نظام را دو چندان کرده است، گفت: منتخبان مردم باید از فرصتی که مردم در اختیار آنها قرار داده اند در جهت خدمت انقلاب، نظام و مردم بهره گیرند.
مدير حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در جمع طلاب مدارس علمیه بهشهر ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور ملت بزرگ ایران در انتخابات هفتم اسفند ماه، این حضور را خلق حماسه ای سیاسی دانست و گفت: ملت بزرگ ایران با این حضور خود قلب رهبر معظم انقلاب اسلامی را شاد کردند.

 

وی با بیان این که حضور گسترده مردم در پای صندوق های در هفتم اسفند ماه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود، افزود: ملت بزرگ ایران ثابت کردند در دفاع از انقلاب، نظام و رهبری پیشگام و ثابت قدم هستند.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران، حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را نشان از مردمی بودن نظام و بهره مندی نظام از حمایت مردم خواند و تصریح کرد: همراهی مردم با یک انقلاب در این حد و اندازه در تاریه بی سابقه بوده است.

 

حجت الاسلام طاهری خاطرنشان کرد: ملت ایران همچنان که در حماسه 22 بهمن امسال با مشت های گره کرده در برابر بیگانگان قد علم کردند، در این انتخابات نیز با تمام توان خود در برابر نفوذ استکبار ایستادند و اجازه دخالت و نفوذ را به دشمنان انقلاب ندادند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات امسال بود، تصریح کرد: اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران مانع تحقق توطئه های دشمن شد.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات هفتم اسفند وظیفه مسؤولان و کارگزاران نظام را دو چندان کرده است، بیان داشت: منتخبان مردم باید از فرصتی که مردم در اختیار آنها قرار داده اند در جهت خدمت انقلاب، نظام و مردم بهره گیرند.

 

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: منتخبان مردم باید همراه و همگام با رهبر معظم انقلاب جهت آسایش، رفاه و تعالی مادی و معنوی ملت بزرگ ایران با همه توان تلاش کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که اگر طلاب می خواهند ارزش پیدا کنند در زمان حیات و بعد از مردن نیز گنج باشد علم آموزی را در دستور کار خود قرار دهند، افزود: علم آموزی به انسان ارزش و جایگاهی والایی می دهد که با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امام خمینی(ره) بر ضرورت توجه به مباحث تهذیبی در کنار علم آموزی تأکید داشتند، خاطرنشان کرد: به حتم علم بدون اخلاق و تهذیب نمی تواند عامل تعالی و رشد یک طلبه باشد.

 

حجت الاسلام طاهری با تأکید براین که طلاب باید در کنار تحصیل، تهذیب را نیز مورد توجه قرار دهند، تصریح کرد: توجه به مباحث اخلاقی در حوزه موجب تقویت بنیه علمی طلاب خواهد شد.

 

وی با ارزشمند توصیف کردن مقام یک طلبه، گفت: طلاب باید قدردان این نعمت گرانقدر الهی به خود باشند چون این افتخار نصیب هر انسانی نخواهد شد.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که طلاب باید بدانند که این مقام در عالم نصیب هیچ کس نشده است، ادامه داد: همین تمایز نشان دهنده جایگاه و عظمت بسیار رفیع طلبگی است که باید قدر دانسته شود.

 

حجت الاسلام طاهری با اشاره به این که یک طلبه در این جایگاه باید به خود ببالد چون دو افتخار بزرگ نصیب او شده است، افزود: نخستین افتخار برای طلبه شاگردی مکتب امام صادق(ع) بودن است./950/202/ب3

ارسال نظرات