۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۱۹۶۵۶
معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی:

فرهنگ جایگاه تعامل افکار و اندیشه ‌ها است/ توسعه فرهنگی لازمه پیشرفت همه جانبه کشور

خبرگزاری رسا ـ معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به این که توسعه عمرانی، سیاسی، اقتصادی و بخش‌های مختلف بدون توسعه فرهنگی بی‌معنا است، گفت: باید سبک زندگی‌مان را در حوزه فرهنگی به سبک زندگی بزرگان دینی‌مان سوق دهیم.
معاون امور مجلس و استان‌هاي سازمان تبليغات اسلامي کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری‌زاده، معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور، ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به این که حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای را تبریک می‌گوییم چراکه موجبات سربلندی ایران اسلامی شده است، بیان داشت: انتخابات در این کشور در بین ذائقه‌ها، گروه‌ها و احزاب تنها یک پیام بزرگ و تاثیرگذار دارد و آن عزت و سربلندی ایران است.

 

حجت الاسلام نوری‌زاده خاطرنشان کرد: انتخابات نشانه بلوغ سیاسی و ملی مردم ایران است و حضور ملت ایران در عرصه‌ تبلیغی و جهادی انتخابات جای تبریک، تقدیر و تشکر دارد.

 

وی با بیان این که باید خود و زندگی‌مان را به اسوه‌ها و الگوهای فرهنگی چون حضرت زهرا(س) نزدیک کنیم، خاطرنشان کرد: باید سبک زندگی‌مان را در حوزه فرهنگی به سبک زندگی بزرگان دینی‌مان سوق دهیم.

 

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی افزود: حوزه فرهنگی یکی از دغدغه‌های همه به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است چراکه فرهنگ جایگاه تعامل افکار و اندیشه‌ها است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که توسعه عمرانی، سیاسی، اقتصادی و بخش‌های مختلف بدون توسعه فرهنگی بی‌معنا است، تصریح کرد: باید دست در دست هم دهیم و کارهای فاخری که شایسته ملت ایران است را انجام دهیم.

 

حجت الاسلام نوری‌زاده به گستره حوزه فرهنگی در بین همه اقشار جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: فعالیت و کار در زمینه فرهنگ کار یکی دو نهاد یا ارگان خاص نیست و کمک و مساعدت کلیه سازمان‌ها را می‌طلبد.

 

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: این سازمان کار سازماندهی بالغ بر 5 هزار مبلغ در سطح کشور را برعهده دارد، همچنین ساماندهی و تعامل 91 هزار هیأت مذهبی نیز از جمله اقدامات این نهاد است.

 

وی با بیان این نکته که هدف این است که فعالیت‌ها از مرکز کشور دیکته نشوند و هر استانی با استفاده از نیروهای بومی خود عمل کند، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به صورت مستقیم وابسته و زیرمجموعه نهاد مقام معظم رهبری است و حکم رییس این سازمان از طرف رهبری صادر می‌شود.

 

حجت الاسلام نوری‌زاده در ادامه بیان داشت: حوزه فضای مجازی (تبیان)، حوزه پژوهش (پژوهشکده باقرالعلوم)، حوزه رصد فعالیت‌ها و آسیب‌ها (مرکز داده‌های دینی به عنوان پایگاه داده دینی)، حوزه نشر (انتشارات امیرکبیر)، حوزه آموزشی (مدارس صدرا و دانشگاه سوره) از جمله حوزه‌های فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

 

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تأکید بر این که در نبرد نابرابر فرهنگی هستیم، بیان داشت: امید است با توجه به مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بتوانیم در این نبرد و شبیخون فرهنگی پیروز و سربلند باشیم.

 

به گزارش رسا در این آیین از زحمات حجت‌ الاسلام رحمت‌ الله اروجی به عنوان مدیر کل اسبق این سازمان تقدیر و حکم ریاست مدیر کل جدید سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به حجت ‌الاسلام سید جعفر مرتضوی بنی اهدا شد./9457/202/ب1

ارسال نظرات