۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۳۲۰۹۷۵
در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس؛

سوگواره فاطمی «مظلومه فدک» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی از برگزاری سوگواره فاطمی مظلومه فدک در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس خبر داد.
سوگواره

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، حسن میلانی، رییس حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: سوگواره فاطمی مظلومه فدک با همکاری مشترک حوزه هنری استان و منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس همزمان با ایام فاطمیه از مورخه 19 تا 23 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: این سوگواره با حضور سخنرانان و مداحان مطرح کشور همراه با برنامه‌های متنوع مذهبی در مسجد امام زمان (عج) شهرستان جلفا برگزار می‌شود.

 

میلانی با بیان اینکه حضور برای عموم و علاقمندان سوگواره فاطمی مظلومه فدک آزاد است، افزود: این سوگواره بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام زمان (عج) شهرستان جلفا برگزار می‌شود.

 

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: همزمان با این ایام، گرامیداشت شهدای مدافع حرم در جوار شهدای گمنام شهرستان جلفا برگزار می‌شود.

 

وی با تاکید بر ویژگی و اهمیت برگزاری ایام فاطمیه گفت: بر همین اساس باید به عنصر حیا و حجاب در جامعه اسلامی و شخصیت یگانه و الگوی حضرت زهرا سلام‌الله علیها برای یک زن مسلمان و شیعه، که نمونه بارز و کامل حیا و حجاب هستند، در این ایام تاکید شود.

 

میلانی خاطرنشان کرد: شاید امروز بتوان این امر را به عنوان یک ضرورت مطرح نمود که شعار دهه فاطمیه باید حجاب و حیای فاطمی باشد./935/102/ب2

 

منبع: حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی

ارسال نظرات