۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۳۲۱۰۰۹
استاد حوزه و دانشگاه:

رزمندگان جبهه مقاومت نیازمند پشتیبانی مردم هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نظری گفت: رسانه ها باید حمایت و پشتیبانی مردم از جبهه مقاومت را به یک گفتمان غالب عمومی تبدیل کنند.
حجت-الاسلام نظري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مجتبی نظری، استاد حوزه و دانشگاه امروز در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه استان با موضوع حمایت از جبهه مقاومت در تبریز اظهار داشت: اگر رسانه‌های استان آگاه به مسائل روز و زمان خود نباشند، در موضع انفعال قرار خواهند گرفت.


وی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) خاطرنشان کرد: مولای متقیان می فرماید؛ هر کس زمان‌شناس نباشد، زمانه او را به زمین خواهد زد، بنابراین باید آگاه به مسائل روز باشیم و بدانیم که تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی ایران در منطقه به ویژه عراق و سوریه با چه اهدافی صورت می گیرد.


حجت الاسلام نظری با بیان این‌که امروز شاهد زایمان پدیده صهیون اسلامی در خاورمیانه هستیم، گفت: به دنبال شکل‌گیری صهیون‌یهودی و صهیون‌مسیحی، دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) به دنبال تحقق پدیده صهیون‌ اسلامی هستند تا اسلام حقیقی را با انحراف رو به رو کرده و اهداف خود را پیاده کنند.


وی با بیان این‌که داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی فعال منطقه، در خط مقدم صهیون اسلامی قرار دارند، افزود: این سه صهیون در یک نقطه ثقل به هم خواهند رسید که آن صهیون مطلق است، متأسفانه آن آگاهی که از جهان اسلام اننتظار می رود، مشاهده نمی شود و دشمنان هر روز به تحقق اهداف شوم خود در این راستا امیدوارتر می شوند.


این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این‌که رسانه‌ها بایستی به دنبال اشباع معرفتی مردم باشند، گفت: جای سؤال است که هنوز برخی سؤالاتی مطرح می کنند که ما در عراق و سوریه چه می کنیم، این در حالی است که اگر جبهه مقاومت اسلامی در آن سوی مرزها نبود، امروز باید در داخل شهرهای کشور با داعش رو به رو می شدیم.


حجت الاسلام نظری با اشاره به محدودیت های خاص و جدی رسانه ملی در انتشار برخی حقایق جبهه مقاومت در عراق و سوریه خاطرنشان کرد: دیگر رسانه های گروهی به ویژه در فضای مجازی می توانند موج‌آفرین بوده و در پشتیبانی از جبهه مقاومت اثرگذار باشند.


وی با تأکید بر این‌که رسانه ها باید حمایت و پشتیبانی مردم از مقاومت را به یک گفتمان غالب عمومی تبدیل کنند، افزود: واقعیت های میدانی عراق و سوریه باید به صورت جدی اطلاع رسانی شود، هزاران خانواده و یتیم در سوریه چشم انتظار کمک های مردم ایران در آستانه عید هستند./935/202/ب3

ارسال نظرات