۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۳۲۱۱۱۷
استاندار لرستان:

اردوهای راهیان نور حرکتی جهادی در زمینه تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است

خبرگزاری رسا ـ استاندار لرستان با بیان این که اردوهای راهیان نور حرکتی جهادی در زمینه تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت درس هایی همچون استقامت و خودشناسی را به دنبال دارد.
بازوند ، استاندار لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، پیش از ظهر امروز در جلسه راهیان نور که با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان در محل استانداری استان برگزار شد، گفت: مهم ترین عامل اقتدار ایران اسلامی فرهنگ جهاد و شهادت است.

 

وی با بیان این که اردوهای راهیان نور حرکتی جهادی در زمینه تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است.

 

بازوند با اشاره به این که دشمنان به دنبال ترویج فرهنگ غربی و کمرنگ کردن باورها و ارزش های دینی در جامعه به ویژه بین جوانان هستند، اظهار داشت: اردوهای جهادی و راهیان نور از راه های موفقیت آمیز تقویت ارزش ها بین جوانان است.

 

وی ارودهای راهیان نور را حرکتی فرهنگی و اجتماعی بیان کرد و عنوان داشت: جامعه امروز ما نیازمند ترویج فرهنگ جهادی است.

 

بازوند اردوهای راهیان نور را تجلی حضور رشادت خواند و بیان کرد: این اردوها پل ارتباطی بین مردم، جوانان و حماسه سازان دوران دفاع مقدس است.

 

وی با بیان این که جامعه امروز ما تشنه فرهنگ ایثار، شهادت و فرهنگ جهادی است، اظهار داشت: در راستای اعزام کاروان های راهیان نور باید زمینه انتقال این فرهنگ بین جوانان فراهم شود.

 

این مقام مسؤول خودشناسی، ولایت‌مداری، استقامت، ایستادگی و ایثار را از مهم ترین درس هایی بیان کرد که با حضور در سرزمین نور و در سایه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حاصل می شود.

 

ترویج فرهنگ خودباوری از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی است

استاندار لرستان در ادامه افزود: اعزام اردوهای جهادی زمینه ترویج فرهنگ خودباوری را برای کشور به ارمغان می آورد و ترویج این فرهنگ بین جوانان از عوامل مؤثر در راستای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی افزون بر این که یک حرکت فرهنگی باشند، حرکت اقتصادی و سازندگی نیز به حساب می آیند و توجه و اهمیت به این اردوها امری حیاتی است.

 

بازوند با تأکید بر همکاری دستگاه های اجرایی با بسیج سازندگی عنوان داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم کشور و ترویج فرهنگ کار و مشارکت مردم از دستاوردهای اردوهای جهادی است./9459/203/ب1

ارسال نظرات