۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۳۲۱۹۷۰
امام جمعه شهرستان دیر:

حفظ انقلاب بدون برخورداری از روحیه، فکر و عمل انقلابی میسر نمی شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دیر با بیان این‌که حفظ انقلاب بدون برخورداری از روحیه، فکر و عمل انقلابی میسر نخواهد بود، گفت: کسانی می توانند از انقلاب پاسداری کنند و در تداوم انقلاب نقش آفرین باشند که از فکر انقلابی برخوردار باشند.
حسيني امام جمعه دير

حجت الاسلام حسینی امام جمعه دیر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با توجه به فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار رییس و اعضای محترم مجلس خبرگان به چرایی هجمه برخی افراد با وجود علم به حساسیت کار شورای نگهبان پاسخ داد و گفت: شورای نگهبان به عنوان چشم بینا و بصیر نظام اسلامی است و به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از چند مرکز اصلی کشور از ابتدایی انقلاب که مورد هجمه و تخریب استبکار و ایادی استکبار در داخل بوده است و ما در زمان امام خمینی (ره) نیز شاهد این هجمه ها بوده ایم.

 

وی با بیان اینکه نباید جایگاه حساس و تعین کننده شورای نگهبان با مانع نفوذ افراد مسأله دار درون نظام اسلامی و حاکمیت تخریب شود اظهار داشت: شورای نگهبان مقصر نیست و کسانی که انتخاب می کنند به جای انتقاد از شورای نگهبان باید به دنبال اصلاح قانون باشند.

 

حجت الاسلام حسینی با استناد به مطالبات مقام معظم رهبری درباره تبیین «انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن» به عنوان مهم ترین وظیفه مجلس خبرگان و تحقق این مسأله از سوی نمایندگان خبرگان افزود: حفظ انقلاب بدون برخورداری از روحیه، فکر و عمل انقلابی میسر نخواهد بود .

 

امام جمعه دیر تأکید کرد: کسانی می توانند از انقلاب پاسداری کنند و در تداوم انقلاب نقش آفرین باشند که از فکر انقلابی برخوردار باشند.

 

وی در ادامه با آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: افکاری که با انقلاب زاویه داشته باشد و به دنبال ترویج ارزش های انقلابی نباشد سمت و سوی آن افکار به گونه ای دیگر خواهد بود و در انتخاب رهبر آینده بدون این سه ویژگی انتخاب شان چیز دیگری خواهد بود .

 

حجت الاسلام حسینی علل و عواملی که سبب شد کسانی در سال 88 نانجیبانه رای مردم را نپذیرفته و فتنه بپا کنند را برشمرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری تعبیر صریح داشتند که انتقاد حق افرادی است که احساس می کنند حقی از آن ها ضایع شده است اما اینکه شورش خیابانی راه انداختن و مردم را علیه نظام تحریک کردن و به چالش کشیدن، این موارد در چارچوب قانون قرار نمی گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه افرادی که حرفی برای گفتن ندارند و صادق نیستند مدرک و مستندی برای ادعای خود ندارند، گفت: آن ها می خواستند با ایجاد موج علیه نظام اسلامی اهداف شومشان را به پیش ببرند که با تدابیر حکیمانه مقام مظم رهبری و بیداری این ملت به اهداف شان نرسیدند و با ادعای دروغ نانجیبانه اسلام را زیر سوال بردند./833/302/ب1

ارسال نظرات