۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۳۲۲۰۷۹
مسؤول حوزه علمیه خواهران آمل:

حوزه علمیه بستری مناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل گفت: حوزه های علمیه بستری مناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.
مقابله با تهاجم فرهنگي فرنگي

سید قاسم حامدی، مسؤول حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که حوزه های علمیه نقش مهم و بسزایی در نشر و گسترش معارف و مفاهیم دینی در جامعه دارند، گفت: ضرورت دارد از این بستر و ظرفیت ارزنده و متعالی به بهترین نحو ممکن بهره گیری شود.


وی خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه اثرگذاری شایسته ای در راستای تقویت باورهای دینی و گسترش فرهنگ و اخلاق اسلامی در جامعه دارند.


حامدی با اشاره به این که حوزه های علمیه مرکزی مهم برای پاسخگویی به شبهات هستند، خاطرنشان کرد: در دنیای امروز و با توجه به شبهات متعددی که ارائه می شود حوزه های علمیه می توانند در پاسخگویی به آن نقش بسزایی داشته باشند.


مسؤول حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(
س) آمل تصریح کرد: دین مبین اسلام برای همه نیازهای فردی و اجتماعی انسان پاسخ دارد و می توان در سایه معارف والای دینی راهکار منطقی در جهت رفع مشکلات و نیازها ارائه داده و بهره گیری شایسته ای داشته باشیم.


وی با بیان این که حوزه و روحانیت در طول انقلاب اسلامی همواره زمینه ساز خیر و برکات ارزشمندی بوده است، گفت: ضرورت دارد از این ظرفیت ارزنده برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و ترویج اندیشه های دینی و انقلابی استفاده کنیم.


حامدی خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه بستری مناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است که در این حوزه علمیه تلاش داریم تا همراهی خوبی با نهادهای فرهنگی و دینی داشته باشیم.


مسؤول حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل با اشاره به فعالیت های این حوزه علمیه تصریح کرد: پژوهش محوری و فعالیت های فرهنگی به عنوان یکی از ارکان مهم و ویژه ای است که به آن توجه می شود.


آغاز پذیرش طلاب و دانش پژوهان در حوزه علمیه خواهران آمل


وی با اشاره به آغاز پذیرش طلاب در حوزه علمیه خواهران آمل، گفت: پذیرش سراسری حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) شروع شده است که دانش پژوهان می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


حامدی با تاکید بر این که این مدرسه علمیه در دوره عمومی سطح دو کارشناسی برای سال تحصیلی 95 و 96 اقدام به ثبت نام می کند، بیان داشت: ثبت نام در این دوره بدون آزمون کتبی و برای همه سنین صورت می گیرد.


مسؤول حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل بیان این که به فارغ التحصیلان این حوزه علمیه مدرک رسمی سطح دو کارشناسی اعطا می شود، گفت: علاقه مندان به آدرس آمل، خیابان امام خمینی(ره)، آفتاب ششم، حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) مراجعه کرده و یا با شماره 01144271830 تماس بگیرند./1314/302/ب1

ارسال نظرات