۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۳۲۲۵۰۱
آیت الله شبستری:

سال 94 صحنه وفاداری مردم به نظام بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با تأکید بر گشایش اقتصادی در سال جدید، گفت: سال 1394 صحنه وفاداری مردم به نظام بود.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز امروز همزمان با آغاز سال جدید، اظهار داشت: سال 94 به ویژه در اواخر آن شاهد حضور چشمگیر مردم در صحنه انتخابات صحنه وفاداری به نظام و رهبری بود و امیدواریم سال جدید نیز سال گشایش در مشکلات اقتصادی و فرهنگی باشد.

 

امام جمعه تبریز با بیان این‌که عید نوروز مبدأ تحول در عالم طبیعت است، فرارسیدن عید را محضر مقام معظم رهبری و قاطبه مردم ایران به ویژه مردم ولایتمدار آذربایجان تبریک و تهنیت، گفت و سال 95 را سالی پرخیر و برکت با امنیت ،عافیت ،سال پیروزی و موفقیت برای تمام مردم مسلمان جهان آرزو کرد.


آیت الله شبستری با اشاره به حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی، خاطرنشان کرد: در سال گذشته حضور مردم در صحنه چشمگیر بود هم در آزمون الهی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و هم در آزمون دو انتخابات بزرگ خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که مردم آذربایجان و ملت ایران سرافراز از این آزمون خارج شدند و با حضور در صحنه ضمن نمایش وفاداری به نظام به ندای رهبری لبیک گفتند.


وی اضافه کرد: در سال جدید نیز با عمل به فرموده های رهبری و اهتمام و عنایت بیشتر به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به طور قطع توفیق بیشتری را کسب خواهیم کرد.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در زمینه های اقتصاد و فرهنگ مشکلاتی در کشور وجود دارد، گفت: با اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی از سوی دولت و مردم بسیاری از مشکلات اقتصادی قابل رفع است.


آیت الله مجتهد شبستری اظهار کرد: در مورد مسائل فرهنگی نیز رهبر انقلاب و دلسوزان نظام دغدغه دارند و اگر مسؤولان و فرهنگیان به آنها توجه کنند شاهد گشایش مشکلات اقتصادی و فرهنگی در سال جدید خواهیم بود.

 

امام جمعه تبریز تأکید کرد: در سال 95 باید همگی مصمم باشیم تا نیت ها خالص، اعمال قربه الی الله باشد و به وظایف فردی و اجتماعی کامل عمل کنیم؛ به ویژه وحدت ملی و همکاری همگانی بیش از پیش در جامعه محقق شود، زیرا با این شرایط به اغلب مشکلات فائق می آییم.


آیت الله مجتهدشبستری ادامه داد: با تحقق موارد اشاره شده نه تنها در داخل کشور، بلکه در سطح منطقه ای و جهانی شاهد این معنی خواهیم بود که توطئه ایادی استعمار خنثی و ایران به قله های رفیع افتخار نائل می شود و مدافعان حرم بر مستکبرین پیروز خواهند شد و شر داعشی ها هم به خودشان برمی گردد.
 به فضل خدا در سال جدید ما شاهد شکوفایی ایران عزیز و موفقیت جهان اسلام خواهیم بود.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین با تبریک سال نو به خانواده های ایثارگران،شهدا و تمام کسانی که صادقانه به این مملکت خدمت می کنند ،علو درجات را برای امام راحل ،شهدای انقلاب و شهدای حرم مسئلت کرد و افزود : خداوند آنان را با شهدای بدر و احد محشور فرماید./935/202/ب2

ارسال نظرات