۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۳۲۲۷۸۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

اقتصاد مقاومتی، مهم‌ترین خط راهبردی کشور در سال جاری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که نباید نسبت به نامگذاری امسال شعاری برخورد شود، گفت: شعار اقتصاد مقاومتی باید در عمل مورد توجه همه مردم و مسؤولان قرار گیرد.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع تعدادی از مبلغان نوروزی مرکز استان ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز سال جدید با اشاره به حدیثی از پیامبر رحمت، اظهار داشت: پیامبر رحمت در حدیثی بهار را یادآور روز قیامت عنوان کردند چرا که در بهار، طبیعت خشک و زمستانی به امر خداوند به شگفت انگیزی جان تازه می گیرد و همه جا سبز و خرم است و این یادآور زمانی است که انسان ها پس از مرگ، دوباره زنده و در محضر خداوند حاضر می شوند که البته آن روز انسان باید پاسخگوی اعمال خود در عالم هستی باشد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به فرا رسیدن بهار و طراوت تازه زمین بیان داشت: بهار تازه شدن خفتگی ها و عبور از شرایط سخت و سرد زمستانی و نوید نو شدن، رشد و تعالی در طبیعت و فرصتی دوباره به طبیعت برای عرض اندام است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: با آغاز سال جدید، انسان باید نسبت به کارنامه یک ساله خود تأمل کند و در پی رفع نواقص و تقویت رفتار شایسته و فعالیت های اثرگذار الهی باشد تا به کمال و رستگاری نزدیکتر شود.

 

وی در ادامه به رویدادهای مهم سال گذشته اشاره کرد و گفت: به لطف خدا و هوشیاری و بصیرت ملت و تدبیر مقام معظم رهبری سال 94 سال عظمت و اقتدار ملی در صحنه های جهانی برای ایران اسلامی بود و نقشه های دشمنان خنثی شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر اهمیت تحقق شعارهای سال مقام معظم رهبری تصریح کرد: هدف از نامگذاری سال ها و تعیین شعارهای سال از سوی مقام معظم رهبری در واقع مشخص کردن مسیر و حرکت ملت و مسؤولان جمهوری اسلامی با شرایط موجود است که می تواند بهترین راهنما برای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

 

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری با تدبیر و هوشیاری و احاطه کامل به شرایط حال حاضر در کشور، بهترین شعار را مانند سال های گذشته انتخاب کرد که همه مسؤولان باید نسبت به آن دقت نظر و اهتمام داشته باشند تا شاهد رشد همه جانبه در ایران اسلامی باشیم.

 

حجت الاسلام شکریان با تأکید بر این‌که اقتصاد مقاومتی، مهم‌ترین خط راهبردی کشور در یک‌سال پیش‌رو است، گفت: ایجاد یک انقلاب در فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی در کشور نقطه آغاز این جهاد بزرگ است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که نباید نسبت به نامگذاری امسال شعاری برخورد شود، خاطرنشان کرد: شعار اقتصاد مقاومتی باید در عمل مورد توجه همه مردم و مسؤولان قرار گیرد.

 

حجت الاسلام شکریان با تأکید بر این که نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تکلیف همه قوا را مشخص کرد، گفت: این نامگذاری نشان دهنده نگاه عمیق و مدبرانه مقام معظم رهبری به امور کشور است.

 

وی با اشاره به این که نامگذاری هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی زمینه توسعه و رشد همه جانبه کشور را فراهم کرده است، ادامه داد: این نامگذاری ها سبب رسیدن نظام اسلامی به قله های پیشرفت شده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: مخاطب اصلی در فرمایش رهبر انقلاب دولت است و مردم هم باید مانند گذشته همراه باشند چنان که در طول انقلاب ثابت کردند همیشه همراه هستند و همه توفیقات نظام نیز تاکنون مرهون پشتیبانی مردم است.

 

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود به فشارهای گسترده غرب در سال های اخیر به ملت ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان هر آنچه که در توان داشتند در عرصه اقتصادی و سیاسی بر علیه ملت ایران به کار گرفتند، اما ایستادگی و مقاومت ملت هوشیار کشورمان آنها را وادار به عقب نشینی و آمدن بر سر میز مذاکره کرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حتی فشارهای اقتصاد دشمنان علیه ملت ایران، موجب عقب نشینی این مردم از آرمان ها و ارزش های انقلاب نشد، گفت: این مردم در راه دفاع از انقلاب و ولایت ثابت قدم هستند و هیچ گاه از مسیر انقلاب منحرف نخواهند شد.

 

وی تصریح کرد: تلاش ها و اقدامات دشمنان نظام اسلامی نتواسنته است عزت و اقتدار نظام اسلامی را تضعیف کند که همواره باید در راستای تحکیم و ترویج ارزش ها و آرمان های انقلاب قدم برداریم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منافع غرب به ویژه آمریکایی ها را در منطقه با چالش جدی مواجه کرده است، بیان داشت: هیچ طرح و برنامه ای بدون همکاری جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه قابلیت اجرایی ندارد و به حتم با شکست مواجه خواهد شد./1317/202/ب1

ارسال نظرات