۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۳۲۲۸۴۹
آیت الله طبرسی:

مسؤولان شعارگرایی در حوزه اقتصاد را کنار بگذارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر پرهیز مسؤولان از شعارگرایی در سال جدید، گفت: در سال جدید که از سوی رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده باید شاهد اقدام عملی از سوی دولت در حوزه اقتصادی باشیم تا مردم طعم آن را در زندگی خود بچشند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مدیر کل و معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان، جوانان کشورمان را نسلی دیندار و انقلابی دانست و گفت: امروز نسل جوان کشورمان تشنه معارف دینی هستند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که غربی ها تلاش می کنند که نسل جوان ما از درون تهی شوند، خاطرنشان کرد: اگر ذهن و افکار نسل جوان از سوی غرب تسخیر شود، دشمن به اهداف خود رسیده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، نسل جوان را سرمایه هر کشوری دانست و با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز برپایه تلاش های جوانان در عرصه های بین المللی نقش آفرین است، گفت: انقلاب عظیم اسلامی نیز به رهبری امام راحل و حضور جوانان انقلابی به پیروزی رسید.

 

امام جمعه ساری با بیان این که نسل جوان هر کشوری در پیشرفت و اعتلای آن جامعه بسیار حائز اهمیت است، بیان داشت: باید از ظرفیت این نسل شاداب و بانشاط در بخش های مختلف کشور بهره گیری شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نسل جوان ایران اسلامی از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب در مسیر آرمان های امام و انقلاب بوده و هستند، تصریح کرد: جوانان بصیر و انقلابی ایران اسلامی در صحنه های حساس کشور همواره اثرگذار بوده اند.

 

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود همچنین به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: همه بخش های کشور به ویژه دولتمردان و مجلسیان باید در عمل به این دغدغه های مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر پرهیز مسؤولان از شعارگرایی در سال جدید، خاطرنشان کرد: در سال جدید که از سوی رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده باید شاهد اقدام عملی از سوی دولت در حوزه اقتصادی باشیم تا مردم طعم آن را در زندگی خود بچشند.

 

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود ورزش را زمینه‌ساز نشاط روحی در جامعه دانست و گفت: اگر این عاملان نشاط و شادابی از جامعه گرفته شوند جامعه ما از بی نشاطی دچار بیماری خواهد شد.

 

وی با تأکید براین که ریاضت جسمی در ورزشکاران باید با ریاضت معنوی آمیخته باشد، تصریح کرد: ورزشکاران باید در کنار پرورش جسم خود روح و فکر خود را نیز پرورش دهند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که یک ورزشکار باید در همه عرصه های زندگی قهرمان باشد و تنها قهرمان بودن در میدان ورزش کافی نیست، ادامه داد: اخلاق مداری و تقوا باید سرلوحه فعالیت های ورزشکاران باشد و قهرمان آن کسی نیست که پشت دیگران را بر زمین آورد، بلکه قهرمان آن کسی هست ‏که بر هوای نفس خود غالب شود و شیطان پشتش را بر زمین نیاورد.

 

وی با بیان این که کار ورزشکاران دلمردگی، بی‌نشاطی و کسالت از جامعه می‌گیرد و نشاط، صحت و ‏سلامتی را به جامعه باز می‌گرداند، افزود: سالم ماندن تنها به غذا خوردن، دارو خوردن، رعایت دستورات ‏پزشکی کردن نیست، بسیاری از سلامت‌ها داشتن روح سالم است، روح سالم هم در بدن سالم هست و ‏داشتن بدن سالم نیز با ورزش کردن محقق می شود.

 

امام جمعه ساری، وزرش را عامل پرکردن اوقات فراغت دانست و با بیان این که این عامل نشاط و شادابی باید بیشتر در دستور کار مسؤولان قرار گیرد، گفت: امروز جامعه ما به ویژه نسل جوان ما نیازمند شادابی بیشتری هستند که این مسأله با ورزش تأمین می شود./950/202/ب1

ارسال نظرات