۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۶
کد خبر: ۳۲۲۹۰۸
نماینده مردم آمل در مجلس:

تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه پیشرفت فزاینده کشور را فراهم می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس با اشاره به نام گذاری سال 95 از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه پیشرفت فزاینده کشور را فراهم می کند.
يوسفيان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در دیدار نوروزی با جمعی از مدیران و فعالان شهر با بیان این که بهره گیری از رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی کشور را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار می دهد، گفت: تحقق این این امر مهم و ارزنده می تواند نقش بسزایی در رفع مشکلات موجود داشته باشد.


وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد مدیران تدابیر و مطالبات ارزشمند رهبری معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده و از همه ظرفیت ها در راستای تحقق آن بهره گیری کنند.


رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با بیان این که مردم ما با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات زمینه اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کردند، گفت: مردم ما در روزهای پایانی سال حماسه سیاسی ارزنده ای از خود خلق کردند.


یوسفیان ملا خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نشانگر همدلی و همزبانی دولت و ملت که برای نظام اسلامی افتخاری ارزشمند و متعالی آفریده و زمینه عزت کشورمان را به وجود آورده است.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این که مردم با بصیرت و هوشیاری در انتخابات حضور پیدا کرده و صحنه های ارزشمندی از حضور خود را رقم زدند، گفت: مردم ما علاقه و ارادت وافری نسبت به انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن داشته و در عرصه های مورد نیاز حضوری فعال دارند.


عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به نام گذاری سال 95 از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه پیشرفت فزاینده کشور را فراهم می کند.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: ضرورت دارد در راستای نهادینه سازی و تحقق اقتصاد مقاومتی گام های ارزنده و شایسته ای برداشته شود تا بتوانیم شاهد اقدام و عمل درستی در این عرصه باشیم.


وی با بیان این که خدمت به مردم برکات و دستاوردهای ارزنده ای دارد که باید در این مسیر تلاش های شایسته ای انجام شود، گفت: مدیران باید دغدغه خدمت به مردم داشته و از همه ظرفیت ها و توان استفاده کنند.


یوسفیان ملا خاطرنشان کرد: خدمت به مردم افتخاری بزرگ است که مدیران باید از این فرصت برای خدمت گذاری صادقانه و خالصانه به مردم بهره گیری درستی داشته باشند./1314/202/ب1

ارسال نظرات