۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۳۲۲۹۸۹
حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی مطرح کرد؛

کسانی که می‌گویند فردا دنیای گفتمان‌ها است نه موشک پیشرفت کشور را متوقف می‌کنند

خبرگزاری رسا - خطیب نماز جمعه تهران با بیان این‌که برخی که فردا را دنیای گفتمان‌ها می‌خوانند نه موشک، پیشرفت کشور را متوقف می‌کنند، گفت: دشمن با مسأله اقتصاد می‌خواهد کشور را تحت فشار قرار دهد و چه بسا برخی مسؤولان با آنها هم فکر هستند و بر این باورند که باید زیر یوغ کافر زندگی کرد.
حجت الاسلام کاظم صديقي حجت الاسلام والمسلمين صديقي حجت الاسلام والمسلمين صديقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته تهران با اشاره به نامگذاری سال جدید به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی را مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های فراوان دشمن عنوان کرد و گفت: دشمن می‌خواهد مردم را از انقلاب خود پشیمان کند.

 
وی در ادامه با بیان این‌که متأسفانه برخی دم از رسیدن به سر دوراهی یا تحریم و یا تسلیم می‌زنند، اظهار داشت: در دورانی که دشمن می‌خواهد همه چیز را از ما بگیرد، رهبر معظم انقلاب راه سوم را به وسیله صاحب‌نظران و کارشناسان امر مطرح می‌کنند و آن اقتصاد مقاومتی یعنی نه تسلیم نه تحریم بلکه عرضه برای زندگی بهتر داشتن است.
 
 
امام جمعه موقت تهران با اشاره به استعداد و لیاقت جوانان ایرانی، تصریح کرد: ما خود طرح اقتصادی داریم و وابسته به شرق و غرب نیستیم. ما نمی‌خواهیم با دنیا مقابله کنیم و انقلاب ما از ابتدا با کسی جنگ نداشته است، منهای رژیم جعلی اسرائیل با هیچ کشوری خواهان قطع رابطه نبوده‌ایم.
 
 
وی طرح دشمنی را شیطنت آمریکا عنوان کرد و با بیان این‌که دشمن که انقلاب اسلامی ایران را برنمی‌تابد و با مسأله اقتصاد می‌خواهد این کشور را تحت فشار قرار دهد، گفت: چه بسا برخی مسؤولان با آنها هم فکر هستند و بر این باورند که باید زیر یوغ کافر زندگی کرد.
 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان این‌که برخی که می‌گویند فردا دنیای گفتمان‌ها است نه موشک پیشرفت کشور را متوقف می‌کنند، افزود: دشمن خود متوقف نیست و به سرعت برق پیش می‌رود؛ ما در مسأله هسته‌ای محدودیت را پذیرفتیم اما آنها مانند سرعت موشک می‌روند و ما را جا می‌گذارند.
 
 
وی تأکید کرد: باید نیرومند شویم و آماده باشیم و امکانات دفاعی ما در حدی باشد که نه تنها در هر جنگی پیروز شویم بلکه آنقدر قوی باشیم که دشمنان قدرت و جرأت جنگ با ما را نداشته باشند. اسلام می‌خواهد مسلمانان آنقدر قدرتمند شوند که ریشه جنگ را بخشکاند.
 
 
خطیب نماز جمعه تهران با بیان این‌که دشمنان ما دشمنان خدا هستند و ملاحظه هیچ چیز را نمی‌کنند و این قراردادها برای آنها اعتباری ندارد چراکه ایمان و تعهدی ندارند، گفت: نمی‌دانم برخی چرا این‌گونه حرف می‌زنند که افکار را مشوش می‌کنند. نمی‌دانم چه موجی می‌خواهند ایجاد کنند.
 
 
وی خاطرنشان کرد:‌ ما به حکم قرآن باید در حدی باشیم که دشمن قدرت و جرأت حمله به ما را نداشته باشد و از طرفی از لحاظ اقتصادی باید قدرتمند باشیم و روی پای خود بایستیم تا دشمن قدرت اثرگذاری بر ما را نداشته باشد.
 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی اظهار داشت: همانطور که در مسأله فرهنگی و اخلاقی به انقلاب نیاز داشتیم، در مسأله اقتصادی نیز باید انقلاب صورت گیرد؛ اقتصاد مقاومتی کار دولت و ملت نیست بلکه کار همه است که باید دست به دست هم دهیم تا یک اقتصادی سامان یابد که دشمن نتواند در تکانه‌های جهانی ما را مجبور به تسلیم کند./920/پ201/ج1
ارسال نظرات