۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۳۲۳۰۱۷
امام جمعه فاروج:

دولت‌مردان در برخورد با آمریکا فرمایشات امام و رهبری را نصب‌العین قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه فاروج گفت: باید مسؤولان و دولت‌مردان در برخورد با سران آمریکا، فرمایشات امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را نصب‌العین خود قرار دهند.
حجت الاسلام قليزاده - امام جمعه فاروج

حجت‌الاسلام عباسعلی قلیزاده، امام جمعه فاروج، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان خراسان شمالی، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم تقویت توان دفاعی و نظامی ایران اسلامی، اظهار کرد: اقدامات خصمانه آمریکا و برخی تحریم‌های جدید این کشور به بهانه برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران بار دیگر غیرقابل اعتماد بودن دولت‌مردان آمریکایی را به اثبات رساند.

 

وی با بیان اینکه در طول حدود چهار دهه گذشته از عمر نظام جمهوری اسلامی، آمریکا همواره دشمن قسم خورده ملت ایران بوده و هیچ‌گاه از دشمنی و فتنه‌انگیزی علیه ملت ایران دست برنداشته است، افزود: علت تداوم دشمنی آمریکا با ملت ما این است که این کشور از مردم مسلمان ایران سیلی سختی خورده است.

 

حجت‌الاسلام قلیزاده اظهار کرد: آمریکا برای اعمال دشمنی با ملت ایران همیشه بهانه‌های واهی، مستبدانه و زورگویانه داشته و متأسفانه برخی از دولت‌های سرسپرده غربی و عربی نیز دنباله‌رو این کشور هستند اما با وجود این ملت ایران در طول دهه‌های گذشته همیشه ثابت کرده‌اند که زیر بار حرف زور نمی‌روند.

 

وی با بیان اینکه دشمنی‌ها و ددمنشی‌های آمریکا بعد از توافق هسته‌ای نیز همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: از این رو باید مسؤولان و دولت‌مردان در برخورد با سران آمریکا، فرمایشات امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را نصب‌العین خود قرار دهند.

 

حجت‌الاسلام قلیزاده با اشاره به اینکه سخنگوی کاخ سفید رسماً اعلام کرده که تحریم‌ها علیه ملت ایران به دلیل دشمنی ایران با اسراییل و ادامه فعالیت‌های موشکی همچنان ادامه دارد، افزود: فعالیت‌های موشکی و ارتقاء و به‌روزرسانی آن‌ها از سوی قوای مسلح جمهوری اسلامی خواست ملت ایران بوده و باید با قدرت ادامه یابد.

 

وی با بیان اینکه تعطیلی رزمایش‌های موشکی و نظامی سبب پررو شدن دشمنان ما به ویژه آمریکا می‌شود، تصریح کرد: فعالیت‌های موشکی و نظامی ایران دفاعی بوده و تهاجمی نیستند از این رو هیچ تهدیدی برای همسایگان ما نیستند.

 

حجت‌الاسلام قلیزاده با اشاره به اینکه با وجود این فعالیت‌های موشکی ما تهدیدی جدی برای رژیم اشغالگر اسرائیل و آمریکا هستند، اضافه کرد: به فضل الهی امت اسلام به زودی خط قرمز دولت‌مردان آمریکا؛ یعنی رژیم صهیونیستی را نابود خواهند کرد و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند تا 25 سال آینده این رژیم هم مثل رژیم نژادپرست آفریقای جنوبی از بین خواهد رفت.

 

وی با تأکید بر اینکه بر این اساس توان دفاعی نظام جمهوری اسلامی قابل مذاکره نبوده و نیست، ادامه داد: ملت و نظام مقدس ایران زیر بار خلع سلاح نخواهد رفت و مسؤولان نیز نباید در اظهارات و موضع‌گیری‌های خود به‌گونه‌ای رفتار کنند که این شائبه را به اذهان دشمنان نظام متبادر کند.

 

حجت‌الاسلام قلیزاده با بیان اینکه نباید به وعده‌های دشمنان دل‌خوش بود، اضافه کرد: مسؤولان کشور می‌بایست در همه زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی همچون عرصه نظامی به توان درونی و تخصص نیروهای داخلی تکیه کرده و از این طریق کشور و نظام اسلامی را بیش از گذشته در برابر دشمنان مقاوم و نفوذناپذیر کنند./9314/302/ب1

ارسال نظرات