۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۲
کد خبر: ۳۲۳۱۲۰

بازدید نماینده ویژه آیت الله آملی لاریجانی از مناطق سیل زده آمل

خبرگزاری رسا ـ نماینده ویژه آیت الله آملی لاریجانی شب گذشته از مناطق سیل زده آمل بازدید کرد.
آيت الله آملي لاريجاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، در پی بارش شدید باران و وقوع سیل و آبگرفتگی در بخش دشت سر آمل، نماینده ویژه آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه شب گذشته از این مناطق بازدید کرد.


حجت الاسلام علی اکبر احمدی راد، نماینده ویژه آیت الله آملی لاریجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که حریم رودخانه ها باید رعایت شود، گفت: رودخانه پس از آزادسازی باید لایروبی شده و بعضی از نقاطی که بستر رودخانه تحت تصرف قرار دارد باید به صورت کامل آزاد شود.


وی خاطرنشان کرد: در جریان بازدید قسمت عمده ای از مشکلات به دلیل تجاوز به حریم رودخانه ها بوده است.


نماینده ویژه آیت الله آملی لاریجانی با بیان این که فصل الخطاب این امور همکاری خود مردم است، گفت: اهالی این روستاها باید دست در دست هم داده و با همکاری با نهادهای مرتبط کارشناسان بررسی های لازم را انجام داده و حریم رودخانه ها آزاد شود.


حجت الاسلام احمدی راد افزود: اگر مسأله به همین وضع ادامه داشته باشد خدایی ناکرده در آینده شاهد چنین مشکلاتی خواهیم بود.


وی با بیان این که بررسی از میزان خسارت ها در حال انجام است، بیان داشت: تا حدودی که امکانات اجازه می دهد حمایت های لازم صورت می گیرد که در این باره ضوابط و مقرراتی وجود دارد و براساس آن عمل می شود.


احمد منفرد، فرماندار ویژه آمل اظهار داشت: بر اثر بارش شدید باران در روز جمعه سیزدهم فروردین و افزایش حجم خروجی آب رودخانه  گرم رود  به بیش از 60 خانوار در روستاهای سرخ کلا، نوده، تمسک، شهنه کلا و گل مزار واقع در بخش دشت سر خسارت جدی وارد شد.


معاون استاندار مازندران افزود: پس از وقوع سیلاب نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و آتش نشانی وارد عمل شده و با تلاش و اهتمام آنان از ورود خسارت بیشتر به مردم پیشگیری شد.


وی تصریح کرد: خسارت های مختلف در دست بررسی است که به زودی نتیجه آن اعلام می شود./1314/202/ب1

ارسال نظرات