۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۳۲۳۳۱۷
تولیت مدرسه علمیه امام حسین:

اقتصاد مقاومتی راه مقابله با تحریم‌ها است

خبرگزاری رسا ـ استاد اخلاق حوزه علمیه گفت: با وجود تحریم ها اگر اقتصاد مقاومتی در کشور عملی شود ما نیاز به کشورهای خارجی نداریم.
آيت الله حسيني مازندراني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید رضا حسینی مازندرانی استاد اخلاق حوزه علمیه و تولیت حوزه علمیه امام حسین(ع) واقع در شهرری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری رسا درباره تحلیل خود از نامگذاری سال 95 به نام «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: اگر همه اعم از مردم و مسؤولان به سخنان رهبری گوش فرا داده و به آن عمل کنیم بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه با وجود تحریم ها ما نیازی به کشورهای خارجی نداریم، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب به این علت سال جاری را «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» نامگذاری کردند که دولتمردان درباره اقتصاد مقاومتی به صورت جدی وارد عمل نشده و بیشتر وقت خود را صرف صحبت درباره این موضوع کردند.

 

استاد اخلاق حوزه علمیه خطاب به مردم و مسؤولان بیان داشت: اگر با گذشت 37 سال از انقلاب کشور ما دارای امنیت و آرامش است به برکت وجود ولی فقیه زمان است، بنابراین همه تلاش کنیم توصیه های رهبر معظم انقلاب را عملی کنیم و اجازه ندهیم درباره مساله اقتصاد مقاومتی کوتاهی شود.

 

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) در ادامه با اشاره به فضایل ماه رجب، گفت: ماه رجب ماه خدا است و روزه در آن ثواب بسیاری دارد، امام صادق(ع) می‌فرمایند: یک روز روزه در ماه مبارک رجب بر نجات انسان از عذاب قبر و سکرات موت تاثیر بسیاری داشته و شخص را ایمن می‌کند.

 

وی افزود: پیامبر(ص) درباره ماه رجب فرمودند: ماه رجب ماه استغفار است، اگر کسی زهر بخورد باید آن را برطرف کند استغفار نیز همچون برطرف کردن زهر گناه از وجود انسان است.

 

آیت الله مازندرانی با اشاره به اینکه شایسته است انسان در ماه رجب روزی 100 مرتبه استغفار کند، بیان داشت: استغفار واقعی در ماه رجب سبب تطهیر روح انسان شده و شخص با طهارت وارد ماه مبارک رمضان می شود./813/202/ب1

ارسال نظرات