۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۳۲۳۷۵۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

ظرفیت های داخلی نباید به بهانه ارتباط با بیرون رها شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که نباید سرمایه ها و ظرفیت های ارزشمند داخلی را تنها برای ارتباط با بیرون رها کنیم، گفت: متأسفانه بسیاری از این ظرفیت های ارزشمند داخلی به حال خود رها شده و آقایان به دنبال ارتباط بیرون از کشور هستند.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در گردهمایی رؤسای تبلیغات اسلامی استان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در سال جدید بر ضرورت اجرای رهنمودهای معظم له از سوی همه دستگاه های اجرایی در سال جدید تأکید کرد و گفت: نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نشان دهنده عدم رضایت ایشان از اقدامات انجام شده در این خصوص است.

 

وی رسالت دولت و مجلس در سال جدید را مهم ارزیابی کرد و با بیان این که مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال مسیر رشد و تعالی کشور را به مسؤولان اجرایی کشور نشان می دهند، افزود: به حتم بالندگی کشورمان نیازمند حرکت در این مسیر تعیین شده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با انتقاد از برخی بی توجهی ها نسبت به مسأله اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها در داخل کشور با این موضوع سبک و شعاری برخورد می کنند که این نشان دهنده عدم درک آنها از شرایط موجود در کشور است.

 

حجت الاسلام شکریان با تأکید بر این که همه مسؤولان باید نسبت به مسأله اقتصاد مقاومتی دقت نظر و اهتمام داشته باشند تا شاهد رشد همه جانبه در ایران اسلامی باشیم، افزود: عده ای در کشور تنها به دنبال ترویج نگاه به بیرون و وابستگی به غرب هستند که این راه و تفکر اشتباه است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کشور تنها با بهره گیری از ظرفیت های داخلی رشد می کند، گفت: غرب نمی تواند دوست پایدار و قابل اعتمادی برای ملت ایران باشد چون کارنامه آنها نزد ملت ایران سیاه است.

 

وی با بیان این که نباید سرمایه ها و ظرفیت های ارزشمند داخلی را تنها برای ارتباط با بیرون رها کنیم، افزود: متأسفانه بسیاری از این ظرفیت ها ارزشمند داخلی به حال خود رها شده و آقایان به دنبال ارتباط بیرون از کشور هستند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر این که ما نیازمند حمایت از ظرفیت های داخلی هستیم، گفت: اگر ازهمه این پتانسیل ها به خوبی استفاده شود ایران اسلامی دیگر جوان بیکار نخواهد داشت.

 

حجت الاسلام شکریان با تأکید بر این که نمی تواند کشور را تنها با شعار اداره کرد، گفت: امسال همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند سال اقدام و عمل است و مردم نیز منتظر اقدامات عملی دولت در عرصه های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، علما و روحانیت را امین و مورد وثوق مردم دانست و تصریح کرد: مردم در تاریخ همواره در حوزه های مختلف از محضر مراجع و علما برای رفع بسیاری از مشکلات فردی و اجتماعی بهره برده اند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که روحانیت در سه دهه اخیر نقشی تأثیرگذار در استحکام پایه های نظام اسلامی داشته است، ادامه داد: روحانیت با همراهی ملت ایران توانسته نظامی برپا کنند که امروز به عنوان الگویی برای همه جهانیان است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران اظهار داشت: بدون شک روحانیت نقش بسیار مهمی در ارتقای سطوح فرهنگی و مذهبی جامعه و اطلاع رسانی به عموم مردم، به ویژه جوانان و نوجوانان در تبیین جایگاه اسلام و ولایت فقیه در جامعه را به عهده دار است. 

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که روحانیت باید برای مقابله با اندیشه‌های منحرف غربی با همه توان خود وارد میدان شود، ادامه داد: تنها روحانیت است که می‌تواند با هجمه های گسترده غرب مقابله کند و تحقق این مهم مستلزم تلاش جهاد گونه و به روز کردن اطلاعات از سوی روحانیان است./1317/202/ب1

ارسال نظرات