۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۳۲۳۹۱۹
آیت الله طبرسی:

تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب در سال جدید مهم ترین رسالت دولت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید را مهم ترین رسالت دولتمردان دانست و گفت: باید برای اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی از همه ظرفیت های موجود بهره گرفته شود.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با تبیین ریشه‌های دینی و تاریخی اقتصاد مقاومتی در اسلام، اظهار داشت: دشمن از طریق محاصره اقتصادی در دوران پس از انقلاب می‌خواهد ملت را با تحریم فلج کند.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری امسال را به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری کرده و وظیفه همه آحاد جامعه تبیین این فرهنگ اعتقادی و اقتصادی بین مردم است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که استکبار جهانی بدنبال تخریب اعتقادات دینی و ارزشی بین مردم است، تصریح کرد: ملت ایران با تکیه بر اقتصاد مقاومتی می‌توانند بر مشکلات، سختی‌ها و تحریم‌ها فائق آیند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار نمی‌خواهد ملت ایران روی پای خود بایستد، افزود: اقتصاد مقاومتی سبب تقویت تولید داخلی و خودکفایی اقتصادی می‌شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید را مهم ترین رسالت دولتمردان دانست و گفت: باید برای اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی از همه ظرفیت های موجود بهره گرفته شود.

 

وی با اشاره به عدم رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور بر ضرورت تحقق دغدغه های ایشان از سوی دولت تأکید کرد.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که نباید مسأله اقتصاد مقاومتی در حد شعار و سخنرانی باقی بماند، افزود: امروز در کشور نیازمند یک عزم جدی نسبت به اجرایی کردن سیاست های مقام معظم رهبری در این بخش هستیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه حفظ استقلال و جلوگیری از وابستگی به دیگران است، ادامه داد: به حتم با تحقق این مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد بالندگی و شکوفایی نظام اسلامی خواهیم بود. 

 

وی با بیان این که اقتصاد نفتی نمی تواند مسیر بالندگی و شکوفایی را طی کند و کشور را به اهداف عالی برساند، گفت: تنها با تحقق اقتصاد مقاومتی ما می توانیم روی پای خود بیاستیم و مستقل بمانیم.

 

امام جمعه ساری با بیان این که اقتصاد مقاومتی از متن و بطن اسلام و مبانی دینی ما است، تصریح کرد: نسخه های غربی و شرقی نمی تواند عامل پویایی و پیشرفت کشور باشد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی بستر قطع وابستگی های کشور در حوزه های مختلف به غرب را فراهم می کند، بیان داشت: باید با عزم ملی و مدیریت جهادی در جهت افزایش تولید داخلی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی گام برداریم تا دیگر وابسته به کشورهای دیگر نباشیم.

 

آیت الله طبرسی با تأکید براین که تحریم ها و فشارهای دشمنان برای ما خیر بود تا به خودمان بیاییم، گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی ما به خویشتن خویش بازگردیم و روی پای خودمان بیاستیم و به امید این که کجا وارد کنیم و کجا صادر کنیم و آنها برای ما وسیله بیاورند نباید باشیم و راهش هم وجود دارد چون کشور غنی داریم.

 

وی با اشاره به این که علیرغم توطئه های دشمنان ملت ایران پیچ های تاریخی را طی کرده است و در مسیر رشد و بالندگی قرار داده است، گفت: امروز نیز باید قدم بگذاریم و حرکت کنیم، زیرا دشمن برای ما کاری جز توطئه، تسلیم و ذلت نمی‌خواهد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن ماه رجب، از این ماه به عنوان ماه مبارکی یاد کرد و گفت: ماه رجب فرصتی ارزنده برای سعادت و تعالی انسان است که باید بهره برداری شایسته ای از آن داشته باشیم.

 

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که آحاد جامعه به ویژه مسؤولان باید در عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب در سال جدید کوشا باشند، گفت: متأسفانه برخی ها تنها در پی شعار دادن هستند و در عمل به گونه ای دیگر عمل می کنند.

 

وی با تأکید بر این که با همایش و شعار نمی‎توانیم اقتصاد مقاومتی را پیش ببریم، افزود: باید همه بخش های کشور برای تحقق دغدغه های مقام معظم رهبری در سال جدید به صحنه بیایند./950/201/ب2

ارسال نظرات