۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۳۲۴۳۰۵

۴۳۰۰ نفر از اعضای داعش اروپایی هستند

خبرگزاری رسا ـ از بین تروریست‎های وابسته به گروه تکفیری صهیونیستی داعش، 4 هزار و سیصد تروریست از شهروندان کشورهای اروپایی هستند که پس از پیوستن به داعش و دیگر گروه های تروریستی به منطقه خاورمیانه آمده اند.
داعش

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز بین المللی مبارزه با تروریسم اعلام کرد: سی هزار جنگجو از 104 کشور جهان به گروه های مسلح در منطقه خاورمیانه پیوسته اند که دولت اسلامی (گروه تکفیری صهیونیستی داعش) در راس آنها قرار دارد.

 

این مرکز بین المللی در گزارش خود نوشت: همچنین جنگجویان اروپایی موجود در دولت اسلامی (گروه تکفیری صهیونیستی داعش) تقریبا چهار هزار و سیصد نفر از آنها را تشکیل می دهند.

 

در گزارش آمده است: از بین سی هزار جنگجوی دولت اسلامی (گروه تکفیری صهیونیستی داعش) که از 104 کشور به این گروه پیوسته اند چهار هزار و دویست و نود و چهار جنگجو متعلق به کشورهای اروپایی است که از جمله دو هزار و هشتصد و سی و هشت تن از آنان از کشورهای بلژیک، فرانسه، آلمان و انگلیس هستند.

 

در این گزارش بین المللی همچنین آمده است: از بین هزار جنگجوی فرانسوی صد نفر کشته شده اند و سیصد تن نیز به فرانسه بازگشته اند. این در حالی است که بیست و سه درصد از جنگجویان فرانسوی داعش از کسانی هستند که به تازگی مسلمان شده اند.

 

همچنین از بین هشتصد جنگجوی آلمانی دویست و پنجاه تن نیز به کشورشان آلمان بازگشته‌اند./982/ب102/د

ارسال نظرات