۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۳۲۴۴۵۶
هاآرتص:

فلسطینیان از افشای فساد مالی سران تشکیلات خودگردان متعجب نشدند

خبرگزاری رسا ـ روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی نوشت، فلسطینیان از دیدن نام سران سیاسی خود در میان اسناد پانامالیکس متعجب نشده‌اند.
تشکيلات خودگردان فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه «هاآرتص» چاپ رژیم صهیونیستی در مقاله‌ای مدعی شد فلسطینیان شاید آخرین افرادی باشند که از دیدن نام سران تشیکلات خودگردان در بین اسامی افشا شده در اسناد پاناما متعجب شوند.

 

اسناد یازده هزار برگی «پاناما لیکس» مربوط به افشای مدارک فساد تعداد زیادی از سران کشورهای جهان درخصوص پولشویی و فرارهای بزرگ مالیاتی است.

 

بر این اساس، روزانه گزارشات زیادی حول حضور اسامی افراد مختلف در کابینه رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین میان اسناد پانامالیکس منتشر می‌شود.

 

این نشریه صهیونیستی در تلاشی برای تقبیح مسؤولان فلسطینی و رفع اتهام از مقامات این رژیم مدعی است که اهالی فلسطین خود از فساد مالی سران ارشد سیاسی جامعه خود که شامل دریافت رشوه و حقوق‌های کلان است، اطلاع دارند.

 

هاآرتص همچنین از رابطه پنهانی سران ارشد حزب حاکم و وزرای کابینه نتانیاهو با تجار صهیونیستی خبر می‌دهد که در سطوح مختلف در زمینه‌های غیرقانونی ساخت‌وساز، پزشکی و دارویی همکاری می‌کنند.

 

این روزنامه با دست آویز قرار دادن انتشار نام پسر رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در میان اسناد پاناما و همچنین نتایج نظرسنجی یک موسسه فلسطینی درخصوص انتظار مردم از فاسد بودن رهبرانشان ادعا کرد که چنین اخباری فلسطینیان را متعجب نمی‌کند.

 

همین روزنامه پیشتر در گزارشی فاش کرده بود طارق پسر محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین سهمی به ارزش یک میلیون دلار در یک شرکت سرمایه‌گذاری فلسطینی دارد که البته هاآرتص نتوانست دلایل قانع کننده‌ای برای جنبه فساد این مسئله ارائه کند./994/ب102/د

ارسال نظرات