۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۳۲۴۷۸۸

حماس خواستار حضور گسترده فلسطینیان در مسجدالاقصی شد

خبرگزاری رسا ـ عضو دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن هشدار در مورد تشدید تعرضات شهرک نشینان تندرو یهودی به مسجد الاقصی و طرح های شوم آنان برای هتک حرمت این مسجد مبارک، خواستار حضور گسترده فلسطینیان در داخل آن شد.
مسجد الاقصي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عزت رشق، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، امروز در اظهاراتی مطبوعاتی خاطرنشان کرد که ملت فلسطین هرگز در برابر تهدیدات و طرح های شوم دشمن صهیونیستی و سازمان های تندرو یهودی علیه مسجد الاقصی ساکت نمی نشیند و با تمامی راهکارها و ابزارهای ممکن با آنان مقابله می کند.

 

رشق عنوان کرد که تعرض به هر بخش از مسجد الاقصی خط قرمز ملت فلسطین است و این ملت هرگز اجازه تقسیم زمانی و مکانی این مسجد مبارک میان مسلمانان و یهودیان را نخواهد داد و مسجد الاقصی تا همیشه برای مسلمانان خواهد بود.

 

این رهبر حماس عموم ملت فلسطین را به حضور گسترده و اعتکاف در داخل مسجد الاقصی به منظور جلوگیری از هتک حرمت این مکان مقدس از سوی شهرک نشنیان تندرو یهودی و ناکام گذاشتن طرح های دشمن برای تقسیم زمانی و مکانی آن فراخواند.

 

عزت رشق همچنین از رسانه های فلسطینی، عربی و بین المللی خواست جنایت ها و تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه مسجد الاقصی و معتکفین در داخل آن را مستند سازی کنند و پرده از طرح های شوم و جنایات این رژیم غاصب در این مسجد مبارک بردارند.

 

گفتنی است که گروهک ها و سازمان های تندرو یهودی اخیرا با صدور فراخوان هایی خواستار تعرض گسترده و دسته جمعی یهودیان به مسجد الاقصی در عید یهودی فصح شده اند./994/ب102/د

ارسال نظرات