۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۳۲۴۸

خطیب جمعه نجف اشرف نسبت به تهاجم فرهنگی در عراق هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین سید یاسین موسوی نسبت به تهاجم فرهنگی در عراق از راه پخش برنامه های مبتذل و غیر اخلاقی در شبکه های ماهواره ای و اینترنت هشدار داد.
خطیب جمعه نجف اشرف نسبت به تهاجم فرهنگی در عراق هشدار داد
 
به گزارش خبرگزاری رسا ، حجت الاسلام و المسلمین سید یاسین موسوی خطیب جمعه نجف اشرف طی خطبه های نماز جمعه روز گذشته این شهر که در حسینیه فاطمیه برگزار شد نسبت به تحرکات عناصر حزب بعث برای بازگشت به قدرت هشدار داد و گفت : عناصر حزب بعث تلاش می کنند تا از تناقض های موجود در عراق نهایت استفاده را ببرند و به مصالح خود که با مصالح ملت متغایر است دست یابند.

وی افزود : حفظ وحدت و تلاش برای بازسازی کشور امر مهمی است و همگان باید بدانند که تروریسم و فساد خواهان به هم زدن این مصالح است و نباید به آنان اجازه این امر را داد.

سید یاسین موسوی بر لزوم خدمت مسولان شهر نجف تاکید کرد و اظهار داشت : شهر مقدس با توجه به وجود بارگاه ملکوتی امیر المومنان علی (ع) و بزرگترین نهاد عملی یعنی حوزه علمیه نیاز مبرمی به خدمت گزاری و وحدت ملی دارد.

خطیب جمعه نجف اشرف از داراییها و اموال فراوان برخی از مسولان ابراز نگرانی کرد و گفت : برخی از مسولان دارای اموال بسیار هنگفتی هستند که نگرانی های فراوانی را در جامعه بوجود آورده است.

وی برنامه های برخی شبکه های ماهواره ای را به شدت مورد انتقاد قرار داد و تصریح کرد : برخی از شبکه های ماهواره ای عراق به برنامه های غیر اخلاقی فراوانی نظیر پخش ترانه های غیر شرعی و پیامهای بازرگانی مبتذل روی آورده اند و این امر باعث گمراهی جوانان خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی ادامه داد : عراق مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفته است و شبکه های ماهواره ای و اینترنت که به راحتی در دسترس مردم قرار دارد موجبات گرایش جوانان مسلمان به این برنامه شده است و باید برای حل این بحران تدابیر خاصی اندیشید.

خطیب جمعه نجف در خصوص انفجارهای صورت گرفته در هفته گذشته خاطر نشان ساخت : تروریسم به هیچ وجه به عراق برنمی گردد.



ارسال نظرات