۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۳۲۴۹۰۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

راه تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش و عزم مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تصریح بر این که راه تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش و عزم مسؤولان است، گفت: اقتصاد مقاومتی شکوفایی استعدادهای داخلی است.
امام جمعه گلوگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه، حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی، امام جمعه گلوگاه عصر امروز در جلسه شورای این شهرستان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، افزود: کاهلی و کم کاری از مدیران در سال اقتصاد مقاومتی پذیرفته نیست و همه باید جهادی کار کنند.

 

وی با بیان این که باید با نگاه ولایی و جهادی بر دشمن پیروز شویم، اظهار داشت: همه ادارات محصول انقلاب هستند و باید در راستای انقلاب و مادیات رهبری گام بردارند.

 

امام جمعه گلوگاه با بیان این که امسال سال اقتصاد مقاومتی است و باید همچون گذشته در این راستا بیش از گذشته وارد شد، ادامه داد: باید برای نجات کشور از دست دشمن تلاش بی وقفه انجام شود.

 

حجت الاسلام میراحمدی گفت: اقتصاد سوسیالیستی و لیبرال را قبول نداریم و قائل بر اقتصاد مقاومتی هستیم که در برابر این دو اقتصاد است که دارای آسیب جدی است.

 

وی افزود: شعارزدگی، پلاکاردگرایی و شعار زدگی از معضلات این مسأله است که در سربرگ ها خلاصه شده و دچار تشریفات شده ایم در حالی که باید براساس باور این نسخه شفابخش پیاده شود و در راستای عملی شدن صحیح این مساله عمل شود.

 

خطیب جمعه گلوگاه گفت: باید مانع ورود واردات به مازندران باشیم و اقتصاد مقاومتی ما تعطیل شد و 60 درصد کارخانجات تعطیل شد که یکی از این عوامل واردات است و باید جلوی آن گرفته شود تا اقتصاد درون زا رشد یابد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تصریح بر این‌که راه تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش و عزم مسؤولان است، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی شکوفایی استعدادهای داخلی است.

 

وی با بیان این که اقتصاد اسلامی بهترین شیوه برای اداره جامعه است، خاطرنشان کرد: باید با تحقق آن این مسأله را به عنوان الگوی جهانی به سایر کشورها معرفی کنیم.

 

حجت الاسلام میراحمدی با تأکید بر اهمیت نقش حمایتی دولت از سرمایه‌گذاران، گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید بازار رقابت را تقویت کنیم. 

 

وی با بیان این که دولت نقش مهمی در تقویت بخش خصوصی دارد، افزود: باید حمایت از این بخش را مورد اهتمام قرار دهد تا شاهد رشد و رونق تولید در داخل باشیم که این همان تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، شناسایی و تقویت استعدادها و ظرفیت‌های موجود کشور را مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی راهبرد نظام برای برون رفت از چالش‌ها است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام میراحمدی با تأکید براین که دولت باید برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در حوزه های مختلف نقشه راه تعیین کند، ادامه داد: ظرفیت‌های کم‌نظیری در کشور وجود دارد که باید شناسایی و در جهت بهره گیری از آن تلاش شود.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره اهمیت حمایت از تولید داخلی، اظهار داشت: تخصص، تعهد و داشتن صداقت در تولید جامعه را به استقلال و خودباوری می‌رساند. 

 

فرماندار گلوگاه نیز با تاکید بر نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی بر حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: باید فضای شهرستان برای فعالیت سرمایه گذار امن باشد.

 

محمدرضا تباکی افزود: از همه سرمایه گذاران حمایت می کنیم و مدیران نیز با حمایت از سرمایه گذاران،  اقتصاد شهرستان را پویا کنند./1317/202/ب2

ارسال نظرات