۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۳۲۵۴۸۷
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

با شعار و حرف نمی توان به رشد اقتصادی کشور امیدوار بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که همه مسؤولان و مدیران کشور باید تحقق اقتصاد مقاومتی را یک تکلیف ملی برای خود بدانند، گفت: با شعار و وعده های توخالی نمی توان به رشد و بالندگی کشور امیدوار بود.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یدالله غلامی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا عصر امروز در نشست شورای ناحیه و مسؤولان دفاتر بسیج دانشجویی استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: خروج کشور از مشکلات و بحران های اقتصادی در گرو تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید است.

 

وی با بیان این که همه مسؤولان و مدیران کشور باید تحقق اقتصاد مقاومتی را یک تکلیف ملی برای خود بدانند، افزود: با شعار و وعده های توخالی نمی توان به رشد و بالندگی کشور امیدوار بود.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در چند سال گذشته تهدید جدی علیه نظام و کشور را مسأله اقتصادی بیان و سال ها نیز این موضوع را برای عمل به مسؤولان گوشزد و بر آن تاکید هم داشتند، افزود: تنها راه مقابله با تهدید دشمن، اقتصاد مقاومتی است که متأسفانه مسؤولان باوری به آن نداشتند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، عدم توجه جدی به موضوع اقتصاد مقاومتی را یکی از مهم ترین دلایل نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب به عنوان سال اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و بیان داشت: متأسفانه مسؤولان کشور در سال های اخیر مسأله اقتصاد مقاومتی را جدی نگرفتند و تنها به اقدامات شعاری و ظاهری در این باره اکتفا کردند.

 

وی با بیان این که با شعار و همایش نمی توان به تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف کشور امیدوار بود، خاطرنشان کرد: امروز کشور نیازمند اقدام عملی در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که نمی توان با وابسته کردن کشور به غرب اقتصاد درون را ترمیم کرد، تصریح کرد: اقتصاد کشور تنها با بهره گیری از ظرفیت های بومی و توانمندی های متخصصان داخلی رونق خواهد یافت.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به این که متأسفانه عده ای کاملاً نسبت به این ظرفیت های داخلی بی تفاوت هستند و توجهی نمی کنند، افزود: ما نباید برای تأمین نیازمندی های داخلی کشور را به غرب وابسته کنیم بلکه باید با حمایت از تولید کننده های داخلی در جهت بالفعل سازی این ظرفیت ها گام برداریم.

 

وی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در سایه تحریم های غرب به پیشرفت های خیره کننده ای دست یافتند، افزود: تحریم ها نیز نتوانست جلوی پیشرفت کشور را بگیرد.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه در جامعه دانشگاهی اقتصاد مقاومتی باید به عنوان مطالبه جدی دانشجویان تبدیل شود، افزود: امسال نیز رهبر معظم انقلاب تاکید جدی‌تری بر مسائل اقتصادی کردند و این موضوع نیز در حوزه دانشجویی باید پیگیری شود.

 

وی به ظرفیت مناسب کشور در تولیدات انواع کالاهای مختلف اشاره کرد و یادآور شد: رهبری با علم به وجود ظرفیت‌های مناسب تولیدی در داخل کشور بحث اقتصاد مقاومتی در کشور را مطرح کردند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه نمی‎توانیم به غرب اعتماد کنیم و این موضوع نیز بارها و بارها به خوبی نشان داده شد، افزود: برای رفع مشکلات کشور باید روی پای خودمان بایستیم.

 

وی اضافه کرد: دشمن همیشه تلاش دارد که ایران در حوزه صنعت هوایی ورود پیدا نکنیم، اگر در صنعت هوایی پیشرفت مناسبی داشته باشیم می‎توانیم در سایر حوزه‌ها پیشرفت محسوسی داشته باشیم.

 

حجت الاسلام غلامی با تأکید براین که مدیریت انقلابی بهترین راه جلوگیری از وابستگی کشور به غرب است، تصریح کرد: امروز ما نیازمند استفاده از نسخه های داخلی برای اداره کشور هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه از ظرفیت تولیدات داخل در حوزه‌های مختلف به‌خوبی استفاده نمی‎شود، گفت: این در حالی است که ظرفیت بسیار مناسبی در تولیدات داریم./950/202/ب3

ارسال نظرات