۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۴۲۳۱۹۸
در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف صورت گرفت؛

واکنش نماینده مردم بیرجند به اظهارات استاندار یزد

نماینده مردم بیرجند در مجلس گفت: مسؤولان وزارت کشور و دولت بررسی کنند اگر مطالب بیان شده از سوی استاندار یزد صحت دارد، عقده خودکم‌بینی قابل درمان است و ما در استانمان متخصصان خوبی داریم و حاضریم نسبت به درمان ایشان اقدام کنیم.
1

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سید محمدباقر عبادی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف در واکنش به سخنان اخیر استاندار یزد پیرامون خراسان جنوبی، اظهار داشت: مسئولان وزارت کشور و دولت بررسی کنند اگر بیان این مطالب از سوی استاندار یزد صحت دارد، عقده خودکم‌بینی قابل درمان است و ما در استانمان متخصصان خوبی داریم و حاضریم نسبت به درمان ایشان اقدام کنیم.

وی با انتقاد شدید از استاندار یزد، ادامه داد: با دست گذاشتن بر روی شانه دیگری، فردی بلند نمی‌شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، از صدور مجوز تأسیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان خوسف خبر داد و بر راه‌اندازی این اداره در اسرع وقت تأکید کرد.

عبادی با تشکر ویژه از هیأت اجرایی، نظارت، عوامل اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر دستگاه‌های دخیل در اجرای انتخابات، تصریح کرد: هر کس رأی آورده نماینده همه مردم است و بنده همچون گذشته نماینده همه خواهم بود.

وی افزود: برایم تفاوتی ندارد کجا به من رأی دادند یا ندادند و برایم همه جا یکسان است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: زودتر از حد تصور انرژی‌های دیگری جایگزین نفت خواهد شد، بنابراین قبل از اینکه غافلگیر شویم باید به فکر اقتصاد مقاومتی باشیم.

عبادی با اشاره به پوشش‌دهی نامطلوب شبکه‌های سیما در نقاط مختلف شهرستان خوسف، اضافه کرد: جالب نیست که مرکز یک شهرستان از پوشش دیجیتال شبکه‌های صدا و سیما برخوردار نباشد./922/101/ب3

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
چی گفته بوده استاندار یزد کاش یه اشاره ای به صحبت های استاندار هم می شد
0
0