۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۴۲۳۹۹۲
امام جمعه کازرون:

مدیریت شهری کازرون نامطلوب است

امام‌جمعه کازرون گفت: این شهر در مدیریت شهری وضعیت مناسبی ندارد و بنا به گفته مسئولان مربوطه در استانداری فارس، یکی از ضعیف‌ترین شوراهای شهر استان فارس در کازرون است.
امام جمعه کازرون

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با بیان اینکه ضرورت مقابله جدی با قاچاق کالا و همچنین ممنوعیت واردات کالا که دارای مشابه ایرانی است مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار دارد اظهار داشت: هرکسی هر مسئولیتی در جامعه بر عهده گرفته را باید درست و باکیفیت و استحکام انجام دهد و مقام معظم رهبری تعطیلی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی را از آفات بزرگ شمارده‌اند.

 

امام‌جمعه کازرون افزود: در همین شهر چند تا از کارخانه‌ها تعطیل و کارگران بیکار شده‌اند که دولت باید رسیدگی کند و عامل تعطیلی اگر کمبود نقدینگی، یا فرسودگی تجهیزات است یا کارفرما و مسئول بخش صنعت و معدن و بانک‌ها مقصرند، جلو این کار گرفته شود.

 

وی همچنین بیان کرد: مهم‌ترین قدردانی از کارگر این است که جنس تولیدی او را خریداری کنیم که البته باید تولیدات باکیفیت باشد و بر آن نظارت شود.

 

حجت‌الاسلام خرسند همچنین با اشاره به روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری گفت: اگر کشوری بخواهد به عزت مادی و معنوی و پیشرفت علمی و آبادانی و به هر آرزویی که دارد دست پیدا کند باید به آموزش‌وپرورش به عنوان یک کار بنیادی و مقدماتی بپردازد.

 

خطیب جمعه کازرون با اشاره به هفته شوراهای شهر و روستا و با انتقاد از شهرداری و شورای شهر گفت: از عمر این شورا سه سال می‌گذرد اما امروز شهر کازرون در مدیریت شهری وضعیت مناسبی ندارد و بنا به گفته مسئولان مربوطه در استانداری یکی از ضعیف‌ترین شوراهای شهرهای استان فارس در کازرون است.

 

وی همچنین بیان داشت: این بی‌برنامگی و سطحی‌نگری حق مردم کازرون نیست و شورا و شهرداری این شهر در یک رکود کامل قرار دارند.

 

حجت‌الاسلام خرسند همچنین از عدم توفیق در جذب سرمایه‌گذار، تعویق حقوق کارکنان شهرداری و عدم روحیه انتقادپذیری شهرداری و شورای شهر گلایه کرد.922/101/ب3

ارسال نظرات