۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۴۲۴۰۲۶
رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

دولت‌ها سازمان تبلیغات اسلامی را همچون بازوی اجرایی خود مورد توجه قرار دهند

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه تحول این سازمان در دست اجراست، گفت: دولت‌ها باید سازمان تبلیغات اسلامی را همچون بازوی اجرایی خود مورد توجه قرار دهند.
خاموشی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی عصر امروز در همایش استانی تبیین شاخص‌های انقلابی‌گری در حوزه‌های علمیه و مقابله با نفوذ، اظهار داشت: پاسداری از مرزهای فکری تبلیغ و ترویج اندیشه‌های ناب بر اساس فقاهت این عصر رسالت حوزه‌های علمیه در جهان معاصر است.

وی با بیان اینکه ملاک ما در مذاکرات هسته‌ای دستورات مقام معظم رهبری است، مذاکره همان مذاکره و محدوده نیز همان محدوده است و نمی‌توان پا را فراتر گذاشت افزود: حوزه علمیه در فقاهت و تولید اندیشه‌ها، رسالت ارزشمندی دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: اسلام همانطور که به نماز و روزه و زکات و خمس حکم می‌کند به عدالت و جهاد نیز حکم می‌کند. 

وی با بیان اینکه فقه و حوزه علمیه ما حق سکوت ندارد، ادامه داد: انقلابی ماندن حوزه در تمام سطوح قابل بررسی است و ما باید طلاب حوزه‌های علمیه را نسبت به این وظیفه آگاه کنیم تا بتوانند اندیشه و فکر تولید کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: امام اندیشه ابتناء ساختار حکومت بر محور ولایت را بر جهان حاکم می‌کند که یکی از وظیفه‌های حوزه علمیه دفاع جانانه از این اندیشه است.

خاموشی اظهار کرد: حوزه علمیه باید در برابر کسانی که  قصد دارند این حکومت را تضعیف کنند مقابله فکری کند نه این که تنها شعار دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مظلومان بسیاری در یمن یا سوریه توسط تکفیری‌ها به شهادت می‌رسند، افزود: طلاب علاوه بر تولید علم در حوزه‌های علمیه، باید در صف اول جهاد و شهادت باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروزه برخی‌ها در ظاهر مسلمان هستند و خود را خادم حرمین شریفین می‌دانند اما همین افراد در باطن عامل ماندگاری صهیونیسم و دشمن مسلمانان هستند.

خاموشی گفت: موظفیم که نسل جوان خود را در برابر هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان توانمند و مبارز کنیم./922/101/ب3

ارسال نظرات