۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۴۲۴۶۰۶

ماهنامه سنجاقک در گام صد و سی و چهارم

شماره 134 ماهنامه سنجاقک از سوی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم منتشر و روانه بازار شد.
سنجاقک

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صد و سی‌‌ و چهارمین شماره ماهنامه فرهنگی آموزشی خردسالان ایران با عنوان سنجاقک به مدیر مسؤولی محمد حسنی از سوی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم ویژه اردیبهشت ‌ماه 1395 منتشر شد.

 

سنجاقک ماهنامه‌ای است که برای خردسالان تهیه شده است. این مجله برای جنبه‌های آموزشی، سرگرمی، افزایش مهارت‌های علمی، کسب اطلاعات و تقویت قدرت تجسم و تخیل خردسالان مفید باشد.

 

در این شماره می‌خوانیم: «گل»، «مامان من...»، «ماهی کوچولو به خشکی رفت»، «کتاب»، «بخوان»، «کفش ها»، «چشم چشم، دو تا چشم»، «سرگرمی»، «الفبا»، «شعر» و «توپی و ستاره ها».

 

در بخشی از این ماهنامه  ذیل موضوع بخوان آمده است: «حضرت محمد صلی الله علیه و آله وقتی پیامبر شدند، برای آدم ها، مهربانی آوردند، برای درخت ها و سبزه ها بوی بهار و برای کوه ها و دشت ها، هدیه باران.

 

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله وقتی در کوچه های مکه قدم می زدند، کوچه ها خوش بو می شدند و بر لب های مردم گل لبخند می نشست. حضرت محمد صلی الله علیه و اله در غار حرا به پیامبری خدا انتخاب شدند. اولین جمله ای که خداوند در غار حرا به پیامبرش گفت، درباره خواندن بود: بخوان به نام پروردگارت...».

 

در بخش دیگری از این ماهنامه با موضوعاتی همچون «من دارم بزرگ می شوم»، «این پسر و آن پسر»، «غذای گلدان»، «بازی در شب مهتابی»، «کاغذ و قیچی»، «تولد» و «تو هم می تونی» آشنا می شویم.

 

در ذیل موضوع دیگری از این ماهنامه با عنوان این پسر و آن پسر می‌خوانیم: این پسر از دوستش کتاب گرفته بود. آن را خواند و تمیز و سالم برگرداند. دوستش وقتی کار او را دید، خوشحال شد و گفت: «ممنونم! تو دوست خوب و امانت دار من هستی».

 

آن پسر ماشین دوستش را گرفت که بازی کند. وقتی بازی اش تمام شد، ماشین را پیشش برد؛ اما چه ماشینی! شیشه اش شکسته بود و چرخ هایش کنده شده بود. دوستش خیلی ناراحت شد. گفت: «دیگر به تو چیزی نمی دهم. اصلا امانت دار خوبی نیستی!».

 

شماره 134 ماهنامه فرهنگی آموزشی خردسالان ایران با عنوان  سنجاقک به مدیرمسؤولی محمد حسنی از سوی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم ویژه اردیبهشت ‌ماه 1395 در 36 صفحه به قیمت 2500 تومان منتشرشده است./907/پ202/ق

ارسال نظرات