۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۴۲۵۱۸۷
امام جمعه موقت شهرکرد:

انقلاب اسلامی ایران در صف مقدم مبارزه با جاهلیت مدرن قرار دارد

امام جمعه موقت شهرکرد، انقلاب اسلامی ایران را در صف مقدم مبارزه با جاهلیت مدرن دانست و گفت: متأسفانه هر چه قدرت و شوکت و توان اقتصادی انسان بیشتر می‌شود دچار غرور و جاهلیت می‌شود.
حجت‌ الاسلام سید ابوالحسن فاطمی، امام جمعه موقت شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت‌ الاسلام سید ابوالحسن فاطمی، امام جمعه موقت شهرکرد، در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی، رعایت تقوای الهی، رعایت حلال و حرام الهی و عمل به دستورات اسلامی را بزرگ‌ترین توشه و افتخار برای انسان مسلمان در دنیا و آخرت برشمرد.

 

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع معلمان و فرهنگیان کشور که فرمودند: «جهان امروز در جاهلیت مدرن قرار گرفته است»، گفت: متأسفانه هر چه قدرت و شوکت و توان اقتصادی انسان بیشتر می‌شود دچار غرور و جاهلیت می‌شود.

 

حجت الاسلام فاطمی افزود: متأسفانه منفعت طلبی، شهوت پرستی، توحش و فخر فروشی در جامعه امروز بشری به عینه مشاهده می‌شود.

 

وی انقلاب اسلامی ایران را در صف مقدم مبارزه با جاهلیت مدرن دانست و گفت: امروز رهبر معظم انقلاب، خیرخواهان اسلام، مسلمانان و مدافعان در صف مقدم  مبارزه با جاهلیت عصر قرار دارند.

 

خطیب موقت شهرکرد در ادامه به مسائل سیاسی امروز کشور اشاره کرد و گفت: این که ما بخواهیم برای پس گرفتن حقوق خودمان با سیاست گفت و گو و مذاکره پیش برویم به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که حساب باز کردن روی ابر قدرت‌ها برای اینکه به حقوق ملت‌ها احترام بگذارند و اجازه بدهند ملت‌ها به حقوق خود دست پیدا کنند، کار عاقلانه‌ای نیست، تاکید کرد: البته از هر تریبون جهانی باید برای بیان حقایق بهره برد اما امید بستن به قول و قرارهای مجامع بین المللی همچون آمریکا کار عاقلانه‌ای نیست.

 

امام جمعه موقت شهرکرد تنها راه نجات کشور از مشکلات را عمل به اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اگر کشور متکی به داخل باشد و چرخ‌های اقتصاد کشور ‌در حرکت و تولید خوب و سالم داخلی در کشور رونق داشته باشد به یقین بیگانه به ما زور نخواهد گفت.

 

وی دولتمردان را بر رفع مشکلات اقتصادی مردم توصیه و خاطرنشان کرد: رکود حاکم بر کشور موجب ناراحتی مردم شده که می‌طلبد مسؤولان برای این مشکل تدبیری و راهکاری بیندیشند.

 

حجت الاسلام فاطمی معلمی را شغل انبيا دانست و گفت: بايد معيشت معلمان فراهم شود و دغدغه معلمان تعليم و تربيت بر اساس آموزه های اسلامی باشد./201/9457/ب1

ارسال نظرات