۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۴۲۵۲۶۹
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی:

روحانیان باید در زمینه فضای مجازی فعالیت بیشتری کنند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه روحانیان باید در زمینه فضای مجازی فعالیت کنند و معارف ناب اهل بیت(ع) را به صحنه بیاورند، گفت: باید در زمینه اقتصاد و فضای مجازی بسیار کار و فعالیت شود.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی رضایی بیرجندی در نشست هم‌اندیشی علمای اهل سنت و شیعه خراسان‌جنوبی اظهار داشت: عالم در وجود پیغمبر(ص) گم می‌شود و روز بعثت روز برانگیختگی انسان کامل و ارتباط زمین با آسمان است.

وی گفت: پیامبر(ص) در راستای جلب رضای الهی و برای تقئیت و رشد اسلام و قرآن جنگید و آن‌هایی که پذیرش حق داشتند را قبول و افرادی که زیبایی پیامبر را درک نکردند را رد می‌کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمن می‌خواهد با ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مسلمانان جهان اسلام را تقسیم کند و بین مسلمانان دشمنی بیندازد همان‌گونه که روی لباس و رفتار ما تأثیر گذاشته است.

رضایی‌بیرجندی با بیان اینکه بعضی‌ها با نادانی در مسیر خدمت به استکبار حرکت می‌کنند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها همواره در خلیج فارس ما را تهدید می‌کنند اما متاسفانه بعضی‌ها بی‌توجه هستند و دلداده غرب شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه روحانیون باید در زمینه فضای مجازی فعالیت کنند و معارف ناب اهل بیت(ع) را به صحنه بیاورند، گفت: باید در زمینه اقتصاد و فضای مجازی بسیار کار و فعالیت شود، تا زمینه رشد و کمال جامعه نیز فراهم شده باشد./922/101/ب3

ارسال نظرات