۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۴۲۶۷۹۳
امام جمعه هویزه:

انتخاب استاندار جدید برای خوزستان با توجه به ظرفیت های استان صورت گیرد

امام جمعه هویزه با اشاره به این که انتخاب استاندار جدید برای خوزستان باید با توجه به ظرفیت های استان صورت گیرد، گفت: استاندار جدید باید ظرفیت های کوچک و بزرگ استان را شناسایی و با مدیریت صحیح از آنها استفاده کند.
امام جمعه هویزه

حجت الاسلام ناصر نیسی، امام جمعه هویزه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ظرفیت های استان از جنبه های انسانی و اقتصادی گفت: استاندار جدید باید نیروهای انسانی و ذخایر خدادادی را به بهترین شکل ممکن  مدیریت و از آنها استفاده کند.

 

امام جمعه هویزه با اشاره به این که استاندار جدید باید از ظرفیت های استان برای تحقق شعار سال 1395 نهایت استفاده را ببرد، ابراز داشت: با توجه به تعدد قومیتی استان نگاه ویژه ای در انتخاب استاندار باید مورد ملاک قرار گیرد.

 

رییس شورای عمومی فرهنگ هویزه با بیان این که فراگیر بودن انتخاب استاندار با توجه به تعدد قومیتی استان ضروری است، افزود: توجه به این نکته مهم در انتخاب استاندار بسیار ضروری است و مدیریت اقتصادی کلان و نگاه اقتصادی ویژه در تحقق اقتصاد مقاومتی از دیگر ویژگی های ضروری در چنین انتخابی است.

 

حجت الاسلام نیسی با بیان این که استاندار جدید باید ظرفیت های کوچک و بزرگ استان را شناسایی و با مدیریت صحیح از آنها استفاده کند، اظهار داشت: توجه و اهتمام به مدیریت کلان و کوچک استان زمینه ساز تأمین امنیت غذایی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خواهد بود.

 

این مقام مسؤول در ادامه گفت: مشی سیاسی ممکن است در انتخاب استاندار جدید مورد نظر قرار گیرد، اما چنین انتخابی سبب غفلت از مدیریت کلان استان، غفلت از ظرفیت های استان و غفلت های مهم استان خواهد بود.

 

وی با ابراز امیدواری از این که نگاه کلی در انتخاب استاندار جدید مورد نظر قرار گیرد، تصریح کرد: ان شاء الله استانداری انتخاب شود تا با مدیریت صحیح ظرفیت های طبیعی و انسانی استان، خدماتی را در سروسامان دادن به وضعیت اقتصادی بنگاه های اقتصادی بزرگ و کوچک، صادرات، کشاورزی و بازارچه های مرزی اتخاذ کند.

 

امام جمعه هویزه در پایان گفت: در انتخاب استاندار خوزستان افزون بر مصلحت کشور، مصلحت های استان در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، امنیتی، تحقق شعار سال و دغدغه های رهبر معظم انقلاب و نماینده ایشان در استان و مردم استان مدنظر قرار گیرد./9456/303/ب2

ارسال نظرات