۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۴۲۷۴۰۳

استقرار ۳۰ غرفه عرضه مایحتاج زائر در محدوده مسجد مقدس جمکران

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم از استقرار 30 غرفه عرضه مایحتاج زائر در محدوده مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان خبر داد.
مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، سیدمحسن میرهادی با اشاره به تشکیل 12 ستاد و 10 کمیته برای برنامه ریزی و آماده سازی روند خدمات رسانی برای ایام نیمه شعبان اظهار کرد: ارائه خدمات مطلوب به زائران، تأمین مایحتاج ضروری، تأمین ایمنی و امنیت، کمک به افراد و زائران در راه مانده، اسکان زائران، تغییر و بهبود سیما و منظر شهری، ارتقاء سطح بهداشت عمومی، زیباسازی و پاکسازی شهر، اطلاع رسانی و راهنمایی زائرین و مسافرین و ارزیابی عملکرد و نظرسنجی مردمی جزو اهداف شکل‌گیری ستادها و کمیته‌ها در ایام نیمه شعبان است.

 

وی ضرورت تأمین نیازمندی‌های زائرین در ایام نیمه شعبان را مورد تاکید قرار داد و افزود: 30 غرفه مایحتاج زائرین در پیرامون مسجد جمکران پیش‌بینی شده است تا مشکلی برای رفع نیازمندی زائرین در این ایام نداشته باشیم.

 

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم آماده باش 3 هزار نفر از پرسنل ستادی، خدمات شهری و فضای سبز در ایام نیمه شعبان را یادآور شد و گفت: در زمینه اطلاع رسانی نیز با رنگ بندی کارت‌ها سعی داریم مردم کمترین مشکل را در دسترسی به فضاهای مورد نیاز خود داشته باشند.

 

وی ادامه داد: در نقشه‌های اطلاع رسانی که تهیه شده پارکسوارها رنگ خاص خود را دارند و فضاهای خدمات در آن‌ها به طور کامل مشخص شده است.

 

میرهادی با اشاره به تأمین آب شرب زائرین در ایام نیمه شعبان، اظهار کرد: با رعایت ضوابط ایمنی و بهداشتی با استفاده از مخازن پلی اتیلن سعی داریم در حد توان مایحتاج آب آشامیدنی زائرین را تأمین کنیم.

 

وی آماده سازی 270 دستگاه ماشین آلات جمع آوری پسماند برای ایام نیمه شعبان را مورد توجه قرار داد و افزود: ارائه مجوز به ایستگاه‌های صلواتی نیز با همکاری مرکز بهداشت استان صورت می‌گیرد.

 

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر ضرورت نظارت بر روند توزیع مواد غذایی فله در اطراف مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: حضور کارشناسان مرکز بهداشت به طور مستمر در محدوده مسجد جمکران و محل تراکم جمعیت از اهمیت بالایی برخوردار است./840/د103/ی

منبع: مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات