۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۴۳۰۳۲۲
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان خبر داد؛

برگزاری آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی در کانون های مساجد

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) در کانون های فرهنگی مساجد خبر داد و گفت: آشنا کردن نسل جوان با سیره و سنت امام(ره) از اهداف برگزاری این برنامه ها است.
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، ظهر امروز، در نشست خبری با حضور جمعی از اصحاب رسانه با تسلیت سالروز رحلت امام خمینی(ره) گفت: روزهای 14 و 15 خرداد ماه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان میزبان برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام راحل هستند.

 

وی با بیان این که مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) در سراسر کانون ها برگزار می شود، افزود: ائمه جماعات مساجد در رابطه با شخصیت و ویژگی های امام خمینی(ره) سخنرانی می کنند.

 

حجت الاسلام موسوی برگزاری مراسم عزاداری، محافل انس با قرآن و مسابقات قرآنی را از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بیان کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: مسابقات کتابخوانی با محوریت وصیت نامه سیاسی و الهی حضرت امام خمینی(ره) در کانون های فرهنگی هنری مساجد و بین نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان هدف از برگزاری این مسابقات کتابخوانی را آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با آرمان های امام راحل و انقلاب عنوان کرد.

 

وی در ادامه اظهار داشت: در سایه برگزاری این برنامه ها سخنرانی ها و مسابقات کتباخوانی تلاش می شود نسل جوان و نوجوان که دوران شکل گیری انقلاب و حرکت امام راحل را ندیده اند، با سیره، روش، منش، اقتدار، گذشته و اداره مملکت توسط امام خمینی(ره) را درک کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که امام راحل الگویی کامل برای همه نسل ها در زندگی فردی و موقعیت اجتماعی است، افزود: مهم ترین درس امام(ره) ساده زیستی، توکل به خدای متعال در انجام امور و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار است.  

 

وی توزیع پوستر و بنرهای ویژه ایام ارتحال امام راحل، برپایی ایستگاه صلواتی، قرائت قرآن و اهدای آن به روح بنیانگذار انقلاب اسلامی امام(ره)، سیاهپوش کردن مساجد و ارسال پیامک تسلیت را از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان بیان کرد./9459/پ202/ج1

ارسال نظرات