۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۴۳۲۲۱۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

خون پاک شهدای مدافع حرم عامل عزت و عظمت اسلام ناب است

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که این افراد برای حفظ دین و دفاع از عزت اسلامی و حریم اهل بیت(ع) جان شیرین خود را در طلب اخلاص قرار دادند، تصریح کرد: خون پاک شهدای مدافع حرم موجب عزت و عظمت اسلام ناب و اهل بیت(ع) خواهد شد.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان بابل گفت: شهدای مدافع حرم با شهادت خود از عزتمندی و ارزش های اسلامی حراست کردند و عظمت و جایگاه والایی دارند.

 

وی افزود: شهدای مدافع حرم فرزندان صدیق و رهروان حقیقی دین مبین اسلام و اهل بیت(ع) هستند که با درک حساسیت های منطقه و تهدیدها و جنایت های تروریست ها در راه اعتقاد و ارزش های دینی جان خود را نثار کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی خاطرنشان کرد: مدافعان که امروز فراتر از مرزهای نظام جمهوری اسلامی ایران و فرسنگ ها آن طرفتر از هویت اسلام و برای تأمین امنیت مرزها می جنگند و به همین دلیل است که دفاع آنها ارزشمند است.

 

امام جمعه قائمشهر تصریح کرد: شهدای مدافع حرم، تربیت یافتگان مكتب عاشورایی و رهروان حقیقی انقلاب و حریم امن ولایت هستند و با شهادت خود از عزتمندی و ارزش های اسلامی حراست كردند و عظمت و جایگاه والایی دارند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند و در سوریه و عراق جلوی تکفیری ها ایستادگی نمی کردند هم اکنون باید در شهر ها و مرزهای ایران با آنان می جنگیدیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که این افراد برای حفظ دین و دفاع از عزت اسلامی و حریم اهل بیت(ع) جان شیرین خود را در طلب اخلاص قرار دادند، تصریح کرد: خون پاک شهدای مدافع حرم موجب عزت و عظمت اسلام ناب و اهل بیت(ع) خواهد شد.

 

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که عظمت و قدرت این مردان عرصه فتوت و جوانمردی آن‌قدر بالا است که دوست و دشمن در مقابل این شکوه و عظمت سر تعظیم فرود می‌آورند، افزود: امروز بر همه ما فرض است ادامه دهنده مسیری باشیم که شهدای مدافع حرم با خون خود از حراست و پشتیبانی کردند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اقتدار و عظمت کنونی کشورمان مدیون خون شهدای والامقام مدافعان حرم است و ما با جان و دل از آرمان‌ها و ارزش‌های این شهدای والامقام دفاع می‌کنیم، گفت: رزمندگان اسلام هم‌اکنون با جان و دل از حرم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند و در سایه این رزمندگان شجاع و دلاور بوده که امنیت و اقتدار امروزه در کشورمان حاکم است.

 

وی ادامه داد: شهدای مدافعان حرم با گذشت جان و مال خود درس شجاعت و ایثار را به همگان یاد دادند و به راستی این شهدا نماد حقیقی شجاعت و ایثار هستند و ما قدردان خون این شهدای والامقام هستیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی بیان کرد: ملت ایران همواره از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده و تا آخرین نفس پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بوده و با لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری از خاک و مرز و بوم کشورمان دفاع می‌کنند. 

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز رزمندگان جان بر کف اسلام خارج از مرزهای کشور برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) جان خود را فدا کرده‌اند و مهم ترین رسالت و وظیفه همگان در این عرصه کنونی ادامه راه شهدای والامقام است. 

 

امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دشمنان ایران اسلامی بعد از جنگ تحمیلی با اعمال تحریم و توطئه های گونانگون تلاش داشتند به کشور خدشه وارد کنند که به خواست خدا و داریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب، تمام توطئه های آنان نقش بر آب شد و ایران اسلامی با قدرت و اقتدار به راه خود ادامه می دهد.

 

وی با بیان این که ناارامی های موجود در خاورمیانه نیز بخشی از توطئه دشمنان است که با هدف زیاده خواهی و منافع استکباری صورت می گیرد، گفت: دشمنان اسلام با ایجاد داعش و تروریسم در منطقه و همراه کردن برخی حاکمان خودفروخته جنایت می کنند و راه خنثی کردن این توطئه ها اتحاد و ایستادگی آگاهانه مسلمانان در برابر آن ها است./950/202/ب3

 

ارسال نظرات