۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۴۳۳۴۰۱
امام جمعه آغاجاری:

ایستادگی سرسختانه در برابر دشمن از تاکتیک های مورد سفارش قرآن کریم است

امام جمعه آغاجاری با بیان اینکه ایستادگی سرسختانه در برابر دشمن از تاکتیک های نظامی و سیاسی مورد سفارش قرآن کریم است، گفت: سخنان رهبری درباره آتش زدن برجام فشار روانی بر دولت کنونی آمریکا برای اجرای تعهدات برجام و جلوگیری از اقدامات خودخواهانه است.
امام جمعه آغاجاری

حجت الاسلام سید میثم موسوی، امام جمعه آغاجاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره برجام، تصریح کرد: دشمنان نظام در صورت مشاهده ضعف و خلل، هجوم روزافزونی خواهند داشت.

 

امام جمعه آغاجاری با بیان اینکه ایستادگی سرسختانه، مقاومت و تهدید دشمن از تاکتیک های نظامی و سیاسی که در قرآن کریم به آن اشاره شده است، افزود: آیه «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» نشان از برخورد شدید با دشمن است و سخنان رهبر معظم انقلاب درباره آتش زدن برجام وارد در این مصداق و تهدیدی برای مسؤولان آمریکایی است.

 

حجت الاسلام موسوی به عدم تفاوت میان نامزدهای دموکرات و جمهوری خواه آمریکا و ذات پلید و خبیث این کشور در دشمنی با ملت ایران در سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: خطاب رهبر معظم انقلاب درباره آتش زدن برجام متوجه هر دو حزب سیاسی، دولت کنونی و آینده آمریکا است تا از انجام اقدامات خودخواهانه درباره برجام جلوگیری کنند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی آغاجاری در ادامه خاطرنشان کرد: سخنان اخیر ایشان درباره برجام نکاتی همچون حمایت از مسؤولان جمهوری اسلامی درباره مذاکرات، دست کشیدن آمریکا از بدعهدی و خباثت در اجرای برجام و اقتدار و توانایی نظام اسلامی را در بردارد و نوعی فشار روانی بر دولت کنونی آمریکا برای اجرای تعهدات برجام است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بی نیازی جمهوری اسلامی از برجام و گوشزد ساختن توانایی جمهوری اسلامی در بازگشت دوباره فعالیت های هسته ای و اینکه رسانه های غربی و آمریکایی سخنان رهبر معظم انقلاب را به موقع و سیاست مدارانه و در حمایت از برجام و زحمات مسؤولان دولتی معرفی کردند، اشاره کرد.

 

 امام جمعه آغاجاری با اشاره به اینکه احزاب مختلف داخلی سخنان رهبر معظم انقلاب را به موقع و مؤثر در حمایت از برجام و مسؤولان برشمردند، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب عدم پیشقدم شدن جمهوری اسلامی در نقض برجام را با توجه به آموزه های دینی و قرآنی بیان کردند و تنها در صورت نقض برجام از سوی دشمنان با توجه به خود آموزه های قرآنی مبنی بر مقابله با بدعهدی اقدام خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام موسوی عبارت «آتش زدن برجام» را دستور اسلام و قرآن مبنی بر عدم ظلم و ظلم پذیری برشمرد و با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره معایب و محاسن برجام، تصریح کرد: از جمله محاسن برجام اثبات صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای و دوری از سلاح های هسته ای و اینکه نظام اسلامی و ملت ایران در پی صلح جهانی هستند، است.

 

 رییس شورای فرهنگ عمومی آغاجاری با بیان نکات و دستورات رهبر معظم انقلاب درباره معایب برجام پیش از اجرای آن به ویژه بستن راه بدعهدی آمریکا و عدم توجه به آنها از سوی تیم مذاکره کننده و دولت، خاطرنشان کرد: امروزه در برجام شاهد عدم بستن راه بدعهدی آمریکا هستیم اما رهبر معظم انقلاب علی رغم مشاهده این عیب از دولت و تیم مذاکره کننده حمایت می کنند./9456/302/ب2

ارسال نظرات