۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۴۳۴۶۱۹
با حضور آیت الله کعبی؛

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در اهواز برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد.
شهدای هفت تیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر، پیش از ظهر امروز، در حسینیه ثارالله اهواز و با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

 

این مراسم با قرائت قرآن و خیر مقدم گویی حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان آغاز شد.

 

در این مراسم سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با تسلیت فرارسیدن شهادت امیرمؤمنان و حادثه 7 تیر به اتفاقات و حوادث روزهای 6 تیر تا 12 تیر در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره و گفت: در این روزها جنایت های متعددی از سوی آمریکا علیه جمهوری اسلامی صورت گرفت.

 

وی ترور رهبر معظم انقلاب، شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش، شهادت آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب و حمله ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی را نمونه اقدامات آمریکا و نوکران آنها علیه نظام اسلام برشمرد.

 

در ادامه آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ایراد سخن درباره افکار، شخصیت و موضع گیری های شهید بهشتی، جریان ها و اوضاع سیاسی کشور و فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره روحیه انقلابی پرداخت./203/9456/ب1

ارسال نظرات